Szkolenia z negocjacji – zainwestuj w nową wiedzę!

Inwestycja w szkolenie, prowadzone w formie praktycznych warsztatów pomaga handlowcom w osiąganiu ich zawodowych i prywatnych celów. Zdobyte w trakcie kursu doświadczenie przekłada się także na zyski firmy. Co więcej – również i sami uczestnicy szkolenia z negocjacji z pewnością będą mieli wiele okazji do wykorzystania nabytej wiedzy – nie tylko na gruncie zawodowym, ale również na płaszczyźnie prywatnej.
Jakość świadczonej obsługi jest wizytówką każdej firmy. Jeżeli chcesz pomóc swojemu zespołowi handlowców w osiąganiu założonych celów z zachowaniem profesjonalizmu i skuteczności – warto rozważyć dodatkowe szkolenie z negocjacji dla kadry sprzedażowej.

Negocjacje w biznesie – poradnik wideo

Czy negocjacje handlowe przydają się  tylko w sprzedaży? 

Umiejętnie przeprowadzone negocjacje mogą pomóc w zrealizowaniu wielu planów – zwłaszcza tych zawodowych. Jak wiadomo odpowiednio wyszkolony zespół sprzedażowy w znacznym stopniu pomaga w rozwoju firmy. Jeżeli zatem przygotowujesz się do ekspansji firmy na nowe rynki lub usługi – negocjacje handlowe powinny być jedną z umiejętności, które warto pogłębiać i doskonalić.

Umiejętności negocjacyjne są szczególnie cenione w sprzedaży, ale także w zarządzaniu projektem. Jeżeli zależy Ci na tym, aby Twój zespół handlowców miał szansę osiągać jak najlepsze wyniki, jednocześnie konstruując umowy które będą korzystne dla firmy na etapie realizacji –  nauka zdolności prowadzenia skutecznych negocjacji handlowych może mieć realny wpływ na późniejsze działanie przedsiębiorstwa.

Czego dowiesz się podczas szkolenia?

Rosnące zapotrzebowanie na usługi szkoleniowe ma bezpośrednie przełożenie na rozwój rynku edukacyjnego. Warto jednak przed dokonaniem ostatecznego wyboru podjąć decyzję o wyborze specjalistów którzy zajmą się przeprowadzeniem szkolenia. Kurs negocjacji prowadzony przez praktyków pozwoli wykształcić u twoich sprzedawców nie tylko znajomość technik negocjacyjnych, ale także technik perswazyjnych i kontr manipulacyjnych. Podczas kursu przedstawione i omówione zostaną typy negocjacji, dowiesz się także jak skutecznie przeprowadzać negocjacje osobiste i drogą telefoniczną

Zainwestuj w kurs negocjacji prowadzony przez ekspertów

Decydując się na szkolenia przeprowadzane przez nasz zespół praktyków możesz mieć pewność, że zajęcia będą prowadzone przez czynnych praktyków, a nie tylko teoretyków. Nasi kursanci chętnie wracają także na kolejne szkolenia, co najlepiej dowodzi o jakości przekazywanej wiedzy. Finalnie zostaniesz wyposażony w pakiet przydatnych umiejętności, które będziesz mógł od razu wykorzystać w praktyce. Zapraszamy do kontaktu i skorzystania z naszej oferty – z pewnością ta nowa wiedza wkrótce zaprocentuje w codziennym działaniu Twojego zespołu i Twoje firmy!

NAJWAŻNIEJSZE CELE SZKOLENIA

  • Usystematyzowanie wiedzy w zakresie negocjacji z kupcami sieci handlowych poprzez zrozumienie ich metod pracy, określonych celów i zastosowanych technik
  • Poznanie procesu przygotowana, prowadzenia i podsuwania profesjonalnych negocjacji
  • Zapoznanie uczestników z technikami negocjacji, perswazji i wywierania wpływu
  • Nauka umiejętności budowania relacji i stanów emocjonalnych u kupców

KOMPETENCJE NABYTE W TRAKCIE SZKOLENIA

Pracownik:

  • Profesjonalnie i skutecznie przeprowadza rozmowę negocjacyjną z klientem,
  • Jest konsekwentny i ambitny w procesie negocjacji,
  • Potrafi argumentować swoje stanowisko, tak, że klient ma poczucie logiczności i zasadności przytaczanych argumentów,
  • Potrafi obronić warunki umowy jak i cenę,
  • Prowadzi negocjacje w oparciu o budowanie relacji i zaufanie klienta,
  • Rozwija własne kompetencje.

REZULTATY DLA FIRMY

  • Zawarcie korzystniejszych kontraktów z klientami,
  • Wzrost wydajności pracowników,
  • Wzrost zadowolonych klientów,
  • Otwartość na zmiany i możliwości przełamania trudnej sytuacji rynkowej,
  • Szybsze reagowanie na zmiany,
  • Wzmocnienie wizerunku firmy,
  • Negocjowanie lepszych cen i warunków umów,
  • Wzmocnienie lojalności klienta.

CZAS REALIZACJI – 2 dni szkoleniowe
MIEJSCE SZKOLENIA – do uzgodnienia
TERMIN SZKOLENIA – do uzgodnienia
CENA SZKOLENIA – zapytaj

PROGRAM SZKOLENIA

MODUŁ I. Wstęp

Podczas pierwszego modułu:

  • przywitamy się;
  • poznamy swoje imiona i swoje projekty;
  • omówimy zasady prowadzenia szkolenia;
  • opowiemy o swoich oczekiwaniach;
  • ustalimy własne cele;
  • zintegrujemy się podczas inspirującego ćwiczenia grupowego.

MODUŁ II. Tożsamość negocjatora

W tym module dowiesz się:

  • jak być zawodowym negocjatorem;
  • jakim typem negocjatora jesteś;
  • jakim stylem negocjacyjnym powinieneś pracować;
  • jak budować własny wizerunek oparty o wartości firmy;
  • jak budować pożądany wizerunek kupca;
  • jak kreować siebie jako ważnego klienta;
  • jak utrzymywać wizerunek profesjonalnego negocjatora.

MODUŁ III. Wywiad rynkowy

W tym module dowiesz się:

  • jakie są sposoby i źródła rozpoznania firmy;
  • jakie są sposoby i źródła rozpoznania kupca;
  • jak rozszyfrować strategię negocjacyjną kupca;
  • jakie są sposoby myślenia kupców w sieciach handlowych;
  • dlaczego kupiec będzie z Tobą rozmawiać;
  • jak zrozumieć specyfikę negocjacji w sieciach handlowych.

MODUŁ IV. Scenariusze negocjacji w sieciach handlowych

W tym module dowiesz się:

  • jak rozpocząć współpracę z sieciami handlowymi;
  • jak odnowić współpracę;
  • jak prowadzić renegocjacje handlowe;
  • jak zamykać współpracę.

MODUŁ V. Metody

W tym module dowiesz się:

Jak przygotować się do negocjacji z siecią handlową:

  • rozpoznanie oczekiwań;
  • przygotowanie oferty i prezentacji;
  • jak kupcy budują swoje stanowiska negocjacyjne;
  • zaplanowanie strategii negocjacyjnych (metody, techniki i narzędzia);
  • dobór zespołu negocjacyjnego i ustalenie ról;
  • Jak tworzyć zespół negocjacyjny:
    • identyfikacja mocnych i słabych stron;
    • przygotowanie się do wyznaczonej roli w zespole negocjacyjnym;
    • techniki rozwoju kompetencji negocjacyjnych członków zespołu;
  • Jak budować relacje z kupcem
    • budowanie stanu emocjonalnego u kupca;
    • sztuka podtrzymywani pozytywnych relacji;
    • etykieta biznesowa w negocjacjach.

MODUŁ VI. Negocjacje z sieciami handlowymi

W tym module dowiesz się:

Jak rozpoczynać negocjacje:

  • budowanie relacji;
  • rozpoznanie cech osobowościowych i ról w zespole negocjacyjnym;
  • prezentacja oferty;
  • Jak realizować strategię w fazie właściwej negocjacji:
    • zdobywanie przewagi podczas rozmów;
    • triki negocjacyjne kupców sieci;
    • rozpoznawanie manipulacji u kupców;
    • unikanie pułapek w rozmowach;
  • Jak zamykać negocjację:
    • przyzwolenie;
    • umowa;
    • gra na czas;
    • podsumowanie;
    • sposoby zdobywania przewagi.

MODUŁ VII. Podtrzymywanie i rozwój współpracy

W tym module dowiesz się:

  • jak budować relację z kupcem;
  • jak wzmocnić pozycję partnera biznesowego;
  • jak zarządzać kryzysem podczas realizacji kontraktu;
  • jak blokować konkurencję.

MODUŁ VIII. Podsumowania szkolenia

Na zakończenie:

  • podsumujemy szkolenie;
  • odpowiemy na ostatnie pytania;
  • pogratulujemy uczestnikom i rozdamy certyfikaty;
  • wręczymy nagrody.

DLACZEGO WARTO SZKOLIĆ SIĘ U NAS?

Solidna dawka praktycznej wiedzy
Miła atmosfera
Małe grupy szkoleniowe
Bezpośredni kontakt z prowadzącym
Elastyczny kalendarz
Realizacja w Twoim mieście
Wysoki standard sal szkoleniowych
Wykwintny catering

Negocjacje handlowe z sieciami handlowymi – szkolenie

Umiejętne prowadzenie rozmów z kontrahentami może przynieść wiele korzyści. Negocjacje handlowe to nieodłączny element każdego biznesu, pozwalający nie tylko efektywnie się komunikować, ale także rozwiązywać konflikty z partnerami. Współcześnie prowadzenie rozmów z sieciami handlowymi jest powszechnym zjawiskiem, dlatego kompetencje z zakresu negocjacji są potrzebne zarówno menedżerom najwyższych szczebli, jak i liderom zespołów czy kierownikom projektów, którzy stają przed koniecznością pertraktacji.

Co odgrywa istotną rolę w negocjacjach handlowych?

Nie od dzisiaj wiadomo, że w prowadzeniu negocjacji handlowych kluczową funkcję pełni informacja. Oznacza to, że im dysponujemy większą wiedzą na temat kontrahenta, tym jesteśmy w stanie wypracować skuteczniejsze rozwiązania. Dzięki opracowanemu przez nas szkoleniu udoskonalisz umiejętności nie tylko z zakresu komunikowania, ale także dotyczące przygotowania, prowadzenia oraz zamykania rozmów negocjacyjnych. Nauczysz się też, jak rozpoznawać techniki stosowane przez drugą stronę i przećwiczysz kompetencje, które decydują o ostatecznym wyniku rozmów.

Do kogo jest skierowane szkolenie?

Warsztaty, których tematyką są negocjacje handlowe z sieciami handlowymi, zostały opracowane z myślą o wszystkich, którzy są odpowiedzialni za sprzedaż i chcą lepiej radzić sobie z kupcami. W zajęciach mogą wziąć udział zarówno osoby, które mają doświadczenie w prowadzeniu negocjacji handlowych i chcą uzupełnić swój dotychczasowy warsztat o nowe, skuteczne techniki, jak i wszyscy ci, którzy nie mają doświadczenia w prowadzeniu rozmów z kontrahentami.

 

Pozostałe szkolenia

Zapraszamy do zapoznania się z pełną ofertą naszych szkoleń z zakresu psychologii sprzedaży:
– Szkolenie – Rozmowa handlowa z klientem
– Szkolenie – Skuteczne techniki sprzedaży
– Szkolenie – Profesjonalne negocjacje
– Szkolenie – Neuroperswazja w sprzedaży
– Szkolenie – Psychologia pozyskiwania klientów
– Szkolenie – Obsługa reklamacji
– Szkolenie – Zarządzanie sobą w czasie
– Szkolenie – Komunikacja interpersonalna

A także ofertą szkoleń dla handlowców