Centrum Psychologii Stosowanej oferuje różnorodne szkolenia z kompetencji miękkich, m.in. z zarządzania, sprzedaży, obsługi klienta i zarządzania efektywnością. Szkolenia są dostosowane do indywidualnych potrzeb i oczekiwań naszych klientów. Nasza szczegółowa oferta obejmuje:
PSYCHOLOGIA SPRZEDAŻY – SZKOLENIA DLA HANDLOWCÓW
- Storytelling – jak budować emocje zakupu
- Skuteczna rozmowa handlowa z klientem
- Skuteczne techniki sprzedaży
- Negocjacje handlowe z sieciami handlowymi
- Standardy profesjonalnych negocjacji
- Neuroperswazja w sprzedaży
- Psychologia pozyskiwania nowych klientów
- Skuteczna obsługa reklamacji
- Zarządzanie sobą w czasie i organizacją pracy
- Komunikacja interpersonalna
- Profesjonalna obsługa klienta. TURKUSOWA OBSŁUGA KLIENTA
- Typologia klienta i klucze do skutecznej sprzedaży. PROFILOWANIE KLIENTA
- Budowanie relacji z klientem w dynamicznie zmieniającym się otoczeniu
- Dotarcie do osób decyzyjnych z pominięciem sekretarki
- Stosowanie języka korzyści
- Domknięcie rozmowy handlowej
- Zbijanie obiekcji
ZARZĄDZANIE – SZKOLENIA DLA MENADŻERÓW, KIEROWNIKÓW
- Zarządzanie projektem i zespołem w strukturze macierzowej
- Efektywna komunikacja w biznesie
- Leadership i skuteczne zarządzanie zespołem
- Metody zarządzania w ujęciu różnic pokoleniowych. Baby Boomers, generacja X, Y i Z na rynku pracy
- Skuteczna motywacja pracowników i automotywacja lidera
- Współpraca międzystanowiskowa ze szczególnym uwzględnieniem budowania relacji w zespole
- Efektywna praca zdalna i radzenie sobie z technostresem
- Zarządzanie działem sprzedaży
- Efektywny powrót do pracy po urlopie: jak przełamać bariery i znaleźć motywację
- Skuteczne delegowanie zadań i wydawanie poleceń
SZKOLENIA DLA POWIATOWYCH I WOJEWÓDZKICH URZĘDÓW PRACY
- Nowe technologie i osoby bezrobotne z pokolenia Baby Boomers, generacji X, Y i Z
- Optymalizacja pracy własnej – zarządzanie czasem, organizacja pracy i skuteczny przepływ informacji w firmie
- Radzenie sobie w bardzo trudnych sytuacjach przy obsłudze klienta w UP
- Trening umiejętności Dialogu Motywującego. Szczegółowe metody pracy z osobą bezrobotną w kierunku wydobywania motywacji do zmiany
- Trening umiejętności kierowniczych – nowe trendy zarządzania w administracji
- Wpływ relacji w zespole pracowniczym na jakość obsługi klientów PSZ. Współpraca międzystanowiskowa na rzecz jakości aktywizacji osób bezrobotnych
- Zarządzanie sobą w stresie i zapobieganie wypaleniu zawodowemu
SZKOLENIA DLA OCHRONY ZDROWIA – SZPITALE, KLINIKI, GABINETY PRYWATNE
- Komunikacja interpersonalna w zespołach medycznych
- Baby boomers, generacja x, y i z w placówkach medycznych – metody zarządzania
- Postępowanie z pacjentami roszczeniowymi, konfliktowymi lub wycofanymi
- Skuteczna motywacja pracowników i automotywacja lidera w szpitalu
- Turkusowa Organizacja w zespołach medycznych. Nowe Trendy w Zarządzaniu
- Profesjonalna rejestratorka medyczna
- Prowadzenie dokumentacji medycznej
- Komunikacja medyczna z pacjentem w oparciu o metodę Calgary-Cambridge
- Komunikacja medyczna z pacjentem w duchu Dialogu Motywującego