Szkolenia z rozwoju osobistego
Zarządzanie sobą w stresie i zapobieganie wypaleniu zawodowemu
Utrzymywanie efektywności pracy w trudnych warunkach.
Szkolenie przygotowane dla osób, które objęte są ryzykiem wypalenia zawodowego. Do tej grupy szczególnie należą pracownicy posiadający bardzo częsty kontakt z klientem trudnym i wymagającym, pracują od dłuższego czasu pod dużą presją oczekiwań, zadań, mają poczucie zmęczenia, znużenia, rozdrażnienia i potrzebują regeneracji. Jeżeli zastanawiasz się skąd czerpać optymizm, motywację, chęć do pracy, myślisz o rozwoju i odnowie to jest to szkolenie przygotowane dla Ciebie. Przeczytaj więcej >>
Zarządzanie sobą w czasie, efektywność pracy i zarządzanie stresem
Praca zespołowa oparta na synergii, skuteczności, dobrym klimacie to nieoceniona wartość każdej korporacji.
Zadania planowane, spontaniczne i niespodziewane budują priorytety obowiązków pracownika. Każdy członek zespołu posiada potrzebę sprostania wyzwaniom i zadaniom stawianym przez szefa i zakres obowiązków. Mimo silnej motywacji, narastająca liczba obowiązków wymagalnych w bardzo krótkim czasie, przynosi spadek efektywności i niepożądane skutki emocjonalnego napięcia. Przeczytaj więcej >>
Trening interpersonalny
Udział w treningu interpersonalnym to doświadczenie bycia z innymi ludźmi. Trening pomaga zrozumieć siebie i swoje reakcje w grupie. Podczas treningu, każdy uczestnik poznaje własne mechanizmy porozumienia się, reagowania na emocje innych, rozpoznaje myśli, uczucia i style radzenia z konfliktami. Jest to metoda uczenia się oparta na doświadczeniu w środowisku zaufanym i bezpiecznym. Pięć dni spędzonego czasu w grupie 12-to osobowej pozwoli Tobie odkryć siebie na nowo i zrozumieć zachowania własne i innych. Przeczytaj więcej >>
Trening asertywności
Asertywność to pewien rodzaj postawy, którą mamy wobec siebie samego i innych osób. Będąc asertywnym, traktujemy samego siebie i innych ludzi z szacunkiem, godnością i dążymy do realizacji swoich potrzeb pamiętając o poszanowaniu praw innych. Postawa asertywna sprzyja budowaniu pozytywnych relacji opartych na poszanowaniu praw obu stron. Osoba asertywna, posiada poczucie własnej wartości i używa odpowiednich technik komunikacji do wyrażania swoich potrzeb. Zdecydowane komunikaty na rzecz swoich praw nie są agresywne, nie naruszają praw innych osób, nie są manipulacyjne, zakładają szczerość i otwartość na na rozmówcę. Przeczytaj więcej >>
Zarządzanie stanami emocjonalnymi
Aby osiągać sukcesy i cieszyć się życiem niezbędna jest umiejętność zarządzania własnymi stanami emocjonalnymi. To dzięki emocjom podejmujemy decyzje i wytrwale dążymy do realizacji celów. Rozregulowany system emocjonalny zmniejsza naszą wydajność, osłabia funkcje poznawcze i ogranicza intelekt. Panowania nad emocjami można nauczyć się tak, jak jazdy na rowerze, czy języka obcego. Stan emocjonalny możesz regulować o ile nauczysz się tej metazdolności. Przeczytaj więcej >>