Szkolenie – Skuteczna rozmowa handlowa z klientem

Dział sprzedaży oraz obsługi klienta jest w wielu przedsiębiorstwach jednym z kluczowych i jednocześnie najdroższych elementów wchodzących w skład struktury organizacyjnej. Tak jak każdy inny składnik firmy wymaga zwiększania jego efektywności, co jest głównym zadaniem kierownictwa. Z myślą o wszystkich osobach, którym zależy na szlifowaniu umiejętności handlowych, przygotowaliśmy nowoczesne szkolenie z rozmów sprzedażowych.

Skuteczna rozmowa handlowa z klientem

Istnieją sprzedawcy, którzy mają wrodzoną umiejętność nawiązywania kontaktów handlowych. Jednak zdecydowana większość osób, nie do końca wie, jak należy prowadzić rozmowy sprzedażowe, zwłaszcza gdy konkurencja wzrasta z roku na rok, a klienci stają się coraz bardziej wymagający i świadomi posiadanych praw. Dzięki naszemu szkoleniu, którego główną tematyką jest obsługa klienta i prowadzenie rozmów handlowych, uczestnicy zapoznają się z językiem perswazji, zdobędą praktyczną wiedzę, jak sprzedawać lepiej i więcej, a także rozwiną umiejętność prowadzenia skutecznych konwersacji w handlu.

Dla kogo jest przeznaczone szkolenie z obsługi klienta?

Opracowane przez Centrum Psychologii Stosowanej z Suwałk warsztaty z obsługi klienta są adresowane w szczególności do handlowców, menedżerów sprzedaży chcących skutecznie zarządzać swoim zespołem sprzedażowym, a także kierowników małych i średnich przedsiębiorstw kierujących zespołami handlowymi. Na zajęcia zapraszamy również wszystkie osoby, które chcą rozwijać kompetencje sprzedażowe, aspirują na stanowisko handlowe itp.

NAJWAŻNIEJSZE CELE SZKOLENIA

  • Zapoznanie uczestników z etapami skutecznej rozmowy handlowej z klientem,
  • Usystematyzowanie podstawowych zasad rozmowy telefonicznej i bezpośredniej z klientem,
  • Zapoznanie uczestników ze sztuką rozpoznawania potrzeb, prezentacji oferty, radzenia sobie z obiekcji i zamykania sprzedaży,
  • Zwiększenie efektywności w sprzedaży telefonicznej i bezpośredniej,
  • Wzmocnienie relacji z klientem,
  • Zbudowanie wizerunku profesjonalnego handlowca.

KOMPETENCJE NABYTE W TRAKCIE SZKOLENIA

Pracownik:

  • Potrafi motywować się do pracy i posiada właściwą postawę handlowca,
  • Profesjonalnie i skutecznie przeprowadza rozmowę handlową z klientem,
  • Jest konsekwentny i ambitny w procesie sprzedaży,
  • Potrafi skutecznie budować zaufanie, rozpoznawać potrzeby, prezentować ofertę, pracować z obiekcjami i zamykać z sukcesem sprzedaż,
  • Potrafi argumentować swoje stanowisko, tak, że klient ma poczucie logiczności i zasadności przytaczanych argumentów,
  • Potrafi obronić warunki umowy jak i cenę,
  • Jest otwarty na zmianę i innowacje,
  • Rozwija własne kompetencje.

REZULTATY DLA FIRMY

  • Zwiększenie kontraktów,
  • Wyższa marżowość,
  • Zwiększenie udziału w rynku,
  • Poprawa jakości sprzedaży i obsługi klienta,
  • Lepszy klimat współpracy z klientami,
  • Wzmocnienie zespołów realizujących cele firmy,
  • Integracja zespołu i wzmocnienie zespołowej motywacji,
  • Lepsza organizacja pracy i szybkość w działaniu,
  • Zadowoleni klienci firmy,
  • Terminowość realizowanych zadań,
  • Wzmocnienie pozytywnego wizerunku firmy.

CZAS REALIZACJI – 2 dni szkoleniowe
MIEJSCE SZKOLENIA – do uzgodnienia
TERMIN SZKOLENIA – do uzgodnienia
CENA SZKOLENIA – zapytaj

PROGRAM SZKOLENIA

MODUŁ I. Wstęp

Podczas pierwszego modułu:

  • przywitamy się,
  • poznamy swoje imiona i swoje projekty,
  • omówimy zasady prowadzenia szkolenia,
  • opowiemy o swoich oczekiwaniach,
  • ustalimy własne cele,
  • zintegrujemy się podczas inspirującego ćwiczenia grupowego.

MODUŁ II. Tożsamość skutecznego handlowca

W tym module dowiesz się:

  • jak być zawodowym handlowcem,
  • jakim typem handlowca jesteś,
  • jak budować wizerunek profesjonalnego handlowca,
  • co warunkuje sukces najlepszego handlowca,
  • jakie są największe błędy i zagrożenia w pracy handlowca.

MODUŁ III. Profesjonalna rozmowa telefoniczna w pracy handlowca

W tym module dowiesz się:

  • jakie są podstawowe zasady pracy z telefonem,
  • jak skupić uwagę klienta na rozmowie,
  • ile masz czasu na rozmowę telefoniczną z klientem,
  • jak ominąć sekretarkę,
  • jak dotrzeć do osoby decyzyjnej,
  • jak zrobić pozytywne wrażenie i skupić uwagę klienta,
  • jak skutecznie umówić się na spotkanie.

MODUŁ IV. Profesjonalna rozmowa handlowa

W tym module dowiesz się:

  • Jak zbudować zaufanie klienta – dlaczego właśnie klient kupi od ciebie…
  • jak rozpoznać potrzeby klienta i wzmocnić jego zainteresowanie,
  • jak przedstawić korzyści oferty,
  • jak prezentować usługę aby zawrzeć transakcję,
  • jak radzić sobie z obiekcjami – jak zamieniać obiekcje na potencjał zakupowy,
  • jak rozmawiać z klientem stosującym technikę pustego portfela,
  • jak rozmawiać z klientem, któremu brakuje czasu,
  • jak poszukać osoby decyzyjnej,
  • jak rozpoznać obiekcje zasadne i niezasadne,
  • jak zamykać rozmowę handlową z radością po obu stronach,
  • jak stosować techniki zamknięcia sprzedaży:
    • technika poprzez przyzwolenie,
    • technika sondująca,
    • technika ograniczonego wyboru,
    • technika zamknięcia poprzez zamówienie/fakturę,
    • technika pewności.

MODUŁ V. Lingwistyczne wzorce wywierania wpływu

W tym module dowiesz się:

  • Czym jest język w perswazji i wywierania wpływu,
  • jak wzmocnić perswazję mową ciała i formą wypowiedzi,
  • jak stosować presupozycje językowe,
  • jak rozpoznać frazy, które wpływają na ludzką podświadomość,
  • jak działają lodołamacze w telesprzedaży – triki i sposoby przełamywania oporu,
  • jak skuteczne są prowokacje i techniki perswazyjne,
  • jak napisać skuteczny skrypt rozmowy handlowej,
  • jak napisać perswazyjny mail.

MODUŁ VI. Podsumowanie szkolenia

Na zakończenie:

  • podsumujemy szkolenie,
  • odpowiemy na ostatnie pytania,
  • pogratulujemy uczestnikom i rozdamy certyfikaty,
  • wręczymy nagrody.

DLACZEGO WARTO SZKOLIĆ SIĘ U NAS?

  • Solidna dawka praktycznej wiedzy
  • Miła atmosfera
  • Małe grupy szkoleniowe
  • Bezpośredni kontakt z prowadzącym
  • Elastyczny kalendarz
  • Realizacja w Twoim mieście
  • Wysoki standard sal szkoleniowych
  • Wykwintny catering

Pozostałe szkolenia

Zapraszamy do zapoznania się z pełną ofertą naszych szkoleń z zakresu psychologii sprzedaży:
– Szkolenie – Skuteczne techniki sprzedaży
– Szkolenie – Negocjacje handlowe
– Szkolenie – Profesjonalne negocjacje
– Szkolenie – Neuroperswazja w sprzedaży
– Szkolenie – Psychologia pozyskiwania klientów
– Szkolenie – Obsługa reklamacji
– Szkolenie – Zarządzanie sobą w czasie
– Szkolenie – Komunikacja interpersonalna

A także ofertą szkoleń dla handlowców