Szkolenie – Skuteczna rozmowa handlowa z klientem
Dział sprzedaży oraz obsługi klienta jest w wielu przedsiębiorstwach jednym z kluczowych i jednocześnie najdroższych elementów wchodzących w skład struktury organizacyjnej. Tak jak każdy inny składnik firmy wymaga zwiększania jego efektywności, co jest głównym zadaniem kierownictwa. Z myślą o wszystkich osobach, którym zależy na szlifowaniu umiejętności handlowych, przygotowaliśmy nowoczesne szkolenie z rozmów sprzedażowych.
Skuteczna rozmowa handlowa z klientem
Istnieją sprzedawcy, którzy mają wrodzoną umiejętność nawiązywania kontaktów handlowych. Jednak zdecydowana większość osób, nie do końca wie, jak należy prowadzić rozmowy sprzedażowe, zwłaszcza gdy konkurencja wzrasta z roku na rok, a klienci stają się coraz bardziej wymagający i świadomi posiadanych praw. Dzięki naszemu szkoleniu, którego główną tematyką jest obsługa klienta i prowadzenie rozmów handlowych, uczestnicy zapoznają się z językiem perswazji, zdobędą praktyczną wiedzę, jak sprzedawać lepiej i więcej, a także rozwiną umiejętność prowadzenia skutecznych konwersacji w handlu.
Dla kogo jest przeznaczone szkolenie z obsługi klienta?
Opracowane przez Centrum Psychologii Stosowanej z Suwałk warsztaty z obsługi klienta są adresowane w szczególności do handlowców, menedżerów sprzedaży chcących skutecznie zarządzać swoim zespołem sprzedażowym, a także kierowników małych i średnich przedsiębiorstw kierujących zespołami handlowymi. Na zajęcia zapraszamy również wszystkie osoby, które chcą rozwijać kompetencje sprzedażowe, aspirują na stanowisko handlowe itp.
Etapy Rozmowy Handlowej, cz. I 🤝 Zbuduj relacje biznesowe – wideo
NAJWAŻNIEJSZE CELE SZKOLENIA
- Zapoznanie uczestników z etapami skutecznej rozmowy handlowej z klientem,
- Usystematyzowanie podstawowych zasad rozmowy telefonicznej i bezpośredniej z klientem,
- Zapoznanie uczestników ze sztuką rozpoznawania potrzeb, prezentacji oferty, radzenia sobie z obiekcji i zamykania sprzedaży,
- Zwiększenie efektywności w sprzedaży telefonicznej i bezpośredniej,
- Wzmocnienie relacji z klientem,
- Zbudowanie wizerunku profesjonalnego handlowca.
KOMPETENCJE NABYTE W TRAKCIE SZKOLENIA
Pracownik:
- Potrafi motywować się do pracy i posiada właściwą postawę handlowca,
- Profesjonalnie i skutecznie przeprowadza rozmowę handlową z klientem,
- Jest konsekwentny i ambitny w procesie sprzedaży,
- Potrafi skutecznie budować zaufanie, rozpoznawać potrzeby, prezentować ofertę, pracować z obiekcjami i zamykać z sukcesem sprzedaż,
- Potrafi argumentować swoje stanowisko, tak, że klient ma poczucie logiczności i zasadności przytaczanych argumentów,
- Potrafi obronić warunki umowy jak i cenę,
- Jest otwarty na zmianę i innowacje,
- Rozwija własne kompetencje.
REZULTATY DLA FIRMY
- Zwiększenie kontraktów,
- Wyższa marżowość,
- Zwiększenie udziału w rynku,
- Poprawa jakości sprzedaży i obsługi klienta,
- Lepszy klimat współpracy z klientami,
- Wzmocnienie zespołów realizujących cele firmy,
- Integracja zespołu i wzmocnienie zespołowej motywacji,
- Lepsza organizacja pracy i szybkość w działaniu,
- Zadowoleni klienci firmy,
- Terminowość realizowanych zadań,
- Wzmocnienie pozytywnego wizerunku firmy.
CZAS REALIZACJI – 2 dni szkoleniowe
MIEJSCE SZKOLENIA – do uzgodnienia
TERMIN SZKOLENIA – do uzgodnienia
CENA SZKOLENIA – zapytaj
PROGRAM SZKOLENIA
MODUŁ I. Wstęp
Podczas pierwszego modułu:
- przywitamy się,
- poznamy swoje imiona i swoje projekty,
- omówimy zasady prowadzenia szkolenia,
- opowiemy o swoich oczekiwaniach,
- ustalimy własne cele,
- zintegrujemy się podczas inspirującego ćwiczenia grupowego.
MODUŁ II. Tożsamość skutecznego handlowca
W tym module dowiesz się:
- jak być zawodowym handlowcem,
- jakim typem handlowca jesteś,
- jak budować wizerunek profesjonalnego handlowca,
- co warunkuje sukces najlepszego handlowca,
- jakie są największe błędy i zagrożenia w pracy handlowca.
MODUŁ III. Profesjonalna rozmowa telefoniczna w pracy handlowca
W tym module dowiesz się:
- jakie są podstawowe zasady pracy z telefonem,
- jak skupić uwagę klienta na rozmowie,
- ile masz czasu na rozmowę telefoniczną z klientem,
- jak ominąć sekretarkę,
- jak dotrzeć do osoby decyzyjnej,
- jak zrobić pozytywne wrażenie i skupić uwagę klienta,
- jak skutecznie umówić się na spotkanie.
MODUŁ IV. Profesjonalna rozmowa handlowa
W tym module dowiesz się:
- Jak zbudować zaufanie klienta – dlaczego właśnie klient kupi od ciebie…
- jak rozpoznać potrzeby klienta i wzmocnić jego zainteresowanie,
- jak przedstawić korzyści oferty,
- jak prezentować usługę aby zawrzeć transakcję,
- jak radzić sobie z obiekcjami – jak zamieniać obiekcje na potencjał zakupowy,
- jak rozmawiać z klientem stosującym technikę pustego portfela,
- jak rozmawiać z klientem, któremu brakuje czasu,
- jak poszukać osoby decyzyjnej,
- jak rozpoznać obiekcje zasadne i niezasadne,
- jak zamykać rozmowę handlową z radością po obu stronach,
- jak stosować techniki zamknięcia sprzedaży:
- technika poprzez przyzwolenie,
- technika sondująca,
- technika ograniczonego wyboru,
- technika zamknięcia poprzez zamówienie/fakturę,
- technika pewności.
MODUŁ V. Lingwistyczne wzorce wywierania wpływu
W tym module dowiesz się:
- Czym jest język w perswazji i wywierania wpływu,
- jak wzmocnić perswazję mową ciała i formą wypowiedzi,
- jak stosować presupozycje językowe,
- jak rozpoznać frazy, które wpływają na ludzką podświadomość,
- jak działają lodołamacze w telesprzedaży – triki i sposoby przełamywania oporu,
- jak skuteczne są prowokacje i techniki perswazyjne,
- jak napisać skuteczny skrypt rozmowy handlowej,
- jak napisać perswazyjny mail.
MODUŁ VI. Podsumowanie szkolenia
Na zakończenie:
- podsumujemy szkolenie,
- odpowiemy na ostatnie pytania,
- pogratulujemy uczestnikom i rozdamy certyfikaty,
- wręczymy nagrody.
DLACZEGO WARTO SZKOLIĆ SIĘ U NAS?
- Solidna dawka praktycznej wiedzy
- Miła atmosfera
- Małe grupy szkoleniowe
- Bezpośredni kontakt z prowadzącym
- Elastyczny kalendarz
- Realizacja w Twoim mieście
- Wysoki standard sal szkoleniowych
- Wykwintny catering
Pozostałe szkolenia
Zapraszamy do zapoznania się z pełną ofertą naszych szkoleń z zakresu psychologii sprzedaży:
– Szkolenie – Skuteczne techniki sprzedaży
– Szkolenie – Negocjacje handlowe
– Szkolenie – Profesjonalne negocjacje
– Szkolenie – Neuroperswazja w sprzedaży
– Szkolenie – Psychologia pozyskiwania klientów
– Szkolenie – Obsługa reklamacji
– Szkolenie – Zarządzanie sobą w czasie
– Szkolenie – Komunikacja interpersonalna
A także ofertą szkoleń dla handlowców