Stosowanie języka korzyści
NAJWAŻNIEJSZE CELE SZKOLENIA
- Zapoznanie uczestników z siłą języka korzyści w rozmowach handlowych
- Usystematyzowanie podstawowych zasad rozmowy handlowej
- Zapoznanie uczestników ze sztuką argumentacji i motywowania klienta do decyzji poprzez język korzyści
- Zwiększenie efektywności w sprzedaży telefonicznej i bezpośredniej
KOMPETENCJE NABYTE W TRAKCIE SZKOLENIA
Handlowiec
- Potrafi używać języka korzyści w rozmowie handlowej
- Profesjonalnie i skutecznie przeprowadza rozmowę handlową w celu zawarcia kontraktu
- Jest konsekwentny i ambitny w rozmowie handlowej
- Potrafi skutecznie budować zaufanie i pracować z obiekcjami klienta
- Reaguje motywująco na potrzeby klienta
- Rozwija własne kompetencje
- Buduje przymierze z klientem i długoterminowe relacje
Rezultaty dla działu sprzedaży
- Zwiększenie udziału w rynku
- Wzrost sprzedaży
- Wyższy współczynnik konwersji
- Wysoki poziom zadowolenia klientów
- Wyższy współczynnik skutecznych rozmów handlowych
- Wzmocnienie zespołów realizujących cele firmy
- Zdobycie kluczowych klientów
- Wzmocnienie pozytywnego wizerunku firmy
CZAS REALIZACJI – 1 dzień szkoleniowy
MIEJSCE SZKOLENIA – do uzgodnienia
TERMIN SZKOLENIA – do uzgodnienia
CENA SZKOLENIA – zapytaj
PROGRAM SZKOLENIA
MODUŁ I. Wstęp
Podczas pierwszego modułu:
- przywitamy się,
- poznamy swoje imiona i swoje projekty,
- omówimy zasady prowadzenia szkolenia,
- opowiemy o swoich oczekiwaniach,
- ustalimy własne cele,
- zintegrujemy się podczas inspirującego ćwiczenia grupowego.
MODUŁ II. Czym jest język korzyści i w jaki sposób budować przekaż
W tym module dowiesz się:
- czym charakteryzuje się jeżyk korzyści i dlaczego jest ważny w rozmowach handlowych
- z jakich etapów składa się rozmowa handlowa w sprzedaży telefonicznej, sprzedaży bezpośredniej i sprzedaży online,
- jak budować prezentację produktu/usługi w oparciu o język korzyści,
- jak budować zaufanie u klienta poprzez język korzyści,
- jak zamykać sprzedaż utwierdzając klienta w słusznej decyzji,
- jakie realizować proces reklamacyjny z użyciem języka korzyści,
- w jaki sposób wykorzystać opór klienta do napędzenia zmiany w decyzji.
MODUŁ III. Składowe języka korzyści w negocjacjach i rozmowach z klientami.
W tym module dowiesz się:
- jak zamieniać potrzeby klientów na korzyści,
- jak używać przymiotników i przysłówków w języku korzyści,
- w jaki sposób budować formę wypowiedzi wzmacniającą język korzyści (para dźwięki, język ciała, gesty i intonacja)
na jakie słowa należy uważać w języku korzyści, - jak odróżnić prezentację produktu poprzez cechy a prezentację produktu poprzez korzyści
- Czasowniki i rzeczowniki w języku korzyści,
- Budowanie przyszłości poprzez tryb warunkowy w języku korzyści,
- Meta programy jako modele języka korzyści.
MODUŁ IV. Budowanie stanów emocjonalnych u rozmówcy
W tym module dowiesz się:
- jak zbudować stan emocjonalny pożądania,
- jak zbudować stan emocjonalny ciekawości,
- jak zniechęcić do pewnej grupy produktów i zbudować efekt figury tła,
- dlaczego udzie kupują,
- gdzie może znajdować się w mózgu przycisk kupuj,
- jak utrwalić pozytywne emocje do handlowca i produktu.
MODUŁ VI. Podsumowanie szkolenia
Na zakończenie:
- podsumujemy szkolenie,
- odpowiemy na ostatnie pytania,
- pogratulujemy uczestnikom i rozdamy certyfikaty,
- wręczymy nagrody.
DLACZEGO WARTO SZKOLIĆ SIĘ U NAS?
- Solidna dawka praktycznej wiedzy
- Miła atmosfera
- Małe grupy szkoleniowe
- Bezpośredni kontakt z prowadzącym
- Elastyczny kalendarz
- Realizacja w Twoim mieście
- Wysoki standard sal szkoleniowych
- Wykwintny catering