Stosowanie języka korzyści

NAJWAŻNIEJSZE CELE SZKOLENIA

  • Zapoznanie uczestników z siłą języka korzyści w rozmowach handlowych
  • Usystematyzowanie podstawowych zasad rozmowy handlowej
  • Zapoznanie uczestników ze sztuką argumentacji i motywowania klienta do decyzji poprzez język korzyści
  • Zwiększenie efektywności w sprzedaży telefonicznej i bezpośredniej

KOMPETENCJE NABYTE W TRAKCIE SZKOLENIA

Handlowiec

  • Potrafi używać języka korzyści w rozmowie handlowej
  • Profesjonalnie i skutecznie przeprowadza rozmowę handlową w celu zawarcia kontraktu
  • Jest konsekwentny i ambitny w rozmowie handlowej
  • Potrafi skutecznie budować zaufanie i pracować z obiekcjami klienta
  • Reaguje motywująco na potrzeby klienta
  • Rozwija własne kompetencje
  • Buduje przymierze z klientem i długoterminowe relacje

Rezultaty dla działu sprzedaży

  • Zwiększenie udziału w rynku
  • Wzrost sprzedaży
  • Wyższy współczynnik konwersji
  • Wysoki poziom zadowolenia klientów
  • Wyższy współczynnik skutecznych rozmów handlowych
  • Wzmocnienie zespołów realizujących cele firmy
  • Zdobycie kluczowych klientów
  • Wzmocnienie pozytywnego wizerunku firmy

CZAS REALIZACJI – 1 dzień szkoleniowy
MIEJSCE SZKOLENIA – do uzgodnienia
TERMIN SZKOLENIA – do uzgodnienia
CENA SZKOLENIA – zapytaj

PROGRAM SZKOLENIA

MODUŁ I. Wstęp
Podczas pierwszego modułu:

  • przywitamy się,
  • poznamy swoje imiona i swoje projekty,
  • omówimy zasady prowadzenia szkolenia,
  • opowiemy o swoich oczekiwaniach,
  • ustalimy własne cele,
  • zintegrujemy się podczas inspirującego ćwiczenia grupowego.

MODUŁ II. Czym jest język korzyści i w jaki sposób budować przekaż
W tym module dowiesz się:

  • czym charakteryzuje się jeżyk korzyści i dlaczego jest ważny w rozmowach handlowych
  • z jakich etapów składa się rozmowa handlowa w sprzedaży telefonicznej, sprzedaży bezpośredniej i sprzedaży online,
  • jak budować prezentację produktu/usługi w oparciu o język korzyści,
  • jak budować zaufanie u klienta poprzez język korzyści,
  • jak zamykać sprzedaż utwierdzając klienta w słusznej decyzji,
  • jakie realizować proces reklamacyjny z użyciem języka korzyści,
  • w jaki sposób wykorzystać opór klienta do napędzenia zmiany w decyzji.

MODUŁ III. Składowe języka korzyści w negocjacjach i rozmowach z klientami.
W tym module dowiesz się:

  • jak zamieniać potrzeby klientów na korzyści,
  • jak używać przymiotników i przysłówków w języku korzyści,
  • w jaki sposób budować formę wypowiedzi wzmacniającą język korzyści (para dźwięki, język ciała, gesty i intonacja)
    na jakie słowa należy uważać w języku korzyści,
  • jak odróżnić prezentację produktu poprzez cechy a prezentację produktu poprzez korzyści
  • Czasowniki i rzeczowniki w języku korzyści,
  • Budowanie przyszłości poprzez tryb warunkowy w języku korzyści,
  • Meta programy jako modele języka korzyści.

MODUŁ IV. Budowanie stanów emocjonalnych u rozmówcy
W tym module dowiesz się:

  • jak zbudować stan emocjonalny pożądania,
  • jak zbudować stan emocjonalny ciekawości,
  • jak zniechęcić do pewnej grupy produktów i zbudować efekt figury tła,
  • dlaczego udzie kupują,
  • gdzie może znajdować się w mózgu przycisk kupuj,
  • jak utrwalić pozytywne emocje do handlowca i produktu.

MODUŁ VI. Podsumowanie szkolenia
Na zakończenie:

  • podsumujemy szkolenie,
  • odpowiemy na ostatnie pytania,
  • pogratulujemy uczestnikom i rozdamy certyfikaty,
  • wręczymy nagrody.

DLACZEGO WARTO SZKOLIĆ SIĘ U NAS?

  • Solidna dawka praktycznej wiedzy
  • Miła atmosfera
  • Małe grupy szkoleniowe
  • Bezpośredni kontakt z prowadzącym
  • Elastyczny kalendarz
  • Realizacja w Twoim mieście
  • Wysoki standard sal szkoleniowych
  • Wykwintny catering