-
Sama wiedza nie wystarczy, trzeba ją jeszcze stosować…
Bruce Lee

Trendy w zarządzaniu zespołem
Odpowiednie zarządzanie pracownikami w jakiejkolwiek organizacji stanowi o sukcesie każdego przedsięwzięcia. To ludzie są siłą napędową działań, to oni podejmują ryzyko i to oni wykonują zadania, które prowadzą do osiągania wyznaczonych celów. Pamiętajmy, że nasza organizacja jest tak silna, jak silne jest jej najsłabsze ogniwo.
Więcej: https://www.gazeta-msp.pl/?id=pokaz_artykul&indeks_artykulu=2180

Każdy może skutecznie sprzedawać
Pamiętaj, że niska sprzedaż to po części wina sprzedawcy. To efekt braku zaufania do niego i obaw, które noszą w sobie klienci, opierając się na swoim dotychczasowym doświadczeniu, a także ogólnie panującym poglądzie o „sprzedawczuchu-kłamczuchu”.
Więcej: http://biznesmusisprzedawac.pl/jak-skutecznie-sprzedawac-czyli-opowiesc-o-zlym-i-dobrym-sprzedawcy/

Dbaj o swoich pracowników, a oni zadbają o klientów
Richard Branson twierdzi, że firmy, którym zależy na tworzeniu proklienckiej kultury, w pierwszej kolejności powinny zadbać o swoich pracowników. Szef grupy Virgin mówi: „Jeśli będziesz się troszczył o swoich pracowników, oni będą się troszczyć o Twoich klientów”.
Więcej: https://nowasprzedaz.pl/artykuly-z-wydania-drukowanego/zadowolonego-pracownika-zadowolonego-klienta/

Ekologia rozstania
Nie wszystko w biznesie można przewidzieć lub wykreować. Raz na zawsze ustalony poziom wydatków ani zatrudnienia nie istnieje. Tak jak na giełdzie zdarza się bessa, zdarza się i hossa. Konieczne są cięcia kosztów, a nierzadko zwolnienia z pracy. Jak dokonać takiej zmiany w sposób ekologiczny?
Więcej: http://www.focus.pl/artykul/ekologia-rozstania-jak-zwolnic-kogos-z-pracy-w-mozliwie-lagodny-sposob

Altruiści: święci czy samolubni?
Czy Mark Zuckerberg, który 99 procent majątku przeznaczył na rozwiązywanie globalnych problemów świata, tak naprawdę zrobił to dla siebie?! Coś w tym jest. Naukowcy mówią, że bezinteresowna hojność nie istnieje. Pomagamy innym, bo czerpiemy z tego zyski. I nic w tym złego.
Więcej: https://nowasprzedaz.pl/artykuly-z-wydania-drukowanego/zadowolonego-pracownika-zadowolonego-klienta/

Jak się nie dać omotać
Manipulacja, wywieranie wpływu to nieodłączna część procesu komunikacji. Manipulatorzy, chcąc, byśmy postępowali zgodnie z ich interesem, sięgają po wypróbowane wielokrotnie techniki i strategie. Jak je rozpoznać i jak się przed nimi bronić?