Przeglądaj kategorie
Jak zaprezentować cenę w rozmowie handlowej?
Techniki sprzedaży - prezentacja ceny Jak zaprezentować cenę w rozmowie handlowej? Dlaczego klient kupi od Ciebie Ponieważ jesteś handlowcem dopasowującym się do klienta i potrafiącym słuchać. Umiejętnie [...]
Techniki sprzedaży – jak rozbijać obiekcje w rozmowach telefonicznych i nie tylko
Poszukaj „złota” w obiekcjach klientów. Inspirujące przykłady dla handlowców i nie tylko. W tym artykule dowiesz się w jaki sposób przekuć obiekcje klienta w potencjał sprzedaży. Każda [...]
Techniki sprzedaży – jak radzić sobie z obiekcjami klientów
Jak reagować na obiekcje i zastrzeżenia klienta w rozmowie handlowej? Im więcej obiekcji usłyszysz od klienta tym większą masz szansę na sprzedaż. Jest tylko jedno, ale… Handlowiec, [...]
Inteligencja emocjonalna – nasza kompetencja przyszłości
Inteligencja emocjonalna – EQ, to zestaw kompetencji osobistych człowieka w zakresie umiejętności rozpoznawania stanów emocjonalnych własnych oraz innych osób, zdolności regulowania własnych emocji i umiejętności radzenia sobie [...]
KPI — sposób, aby organizacja wiedziała, dokąd tak naprawdę zmierza
KPI — sposób, aby organizacja wiedziała, dokąd tak naprawdę zmierza Dzisiejsze organizacje są jak organizm. Czyli zespół wielu różnych elementów, które ostatecznie mają ogromny wpływ na całość. [...]
Mapa empatii – zrozum lepiej swojego użytkownika
Mapa empatii - zrozum lepiej swojego użytkownika Mapa empatii to jeden z pierwszych kroków w procesie projektowania. Jest jedną z metod, służącą do wizualizacji postaw, emocji, zachowań [...]
Jak praca zdalna wpływa na motywację pracowników?
Jak praca zdalna wpływa na motywację pracowników? Covid pozostawił po sobie wiele zmian nie tylko w obszarze zdrowia, ale przede wszystkim w podejściu do pracy i w [...]
Rynek pracy dziś i jutro – o czym trzeba pamiętać?
Rynek pracy dziś i jutro – o czym trzeba pamiętać? Rynek pracy w Polsce zmienia się niezwykle dynamicznie. Szereg transformacji możemy zaobserwować nie tylko w strukturze zatrudnienia, [...]
Nasi trenerzy mieli przyjemność realizować projekty szkoleniowe i doradcze dla firm:
Artykuły specjalistyczne – blog
Witaj w Strefie Wiedzy, gdzie znajdziesz specjalistyczne artykuły autorskie Centrum Psychologii Stosowanej. Oto kategorie naszych wpisów: artykuły dla menadżerów, dla specjalistów, poradniki dla sprzedawców, praktyczna wiedza skierowana do Urzędów Pracy, poradniki dla nauczycieli i wykładowców, treści przeznaczone dla personelu medycznego, wpisy dla osób pragnących rozwoju, artykuły z poradami dla związków i rodzin i inne.
Blog o psychologii
Zachęcamy do przeglądania wpisów, których spora część jest nieodłącznie powiązana z szeroko pojętą psychologią, stąd nagłówek – blog o psychologii. Mamy nadzieję, że poruszone w naszej Strefie Wiedzy tematy i problemy pomogą Wam w lepszym zrozumieniu samych siebie, swoich bliskich i otaczającego nas świata.
Artykuły szkoleniowe dla menadżerów
Treści skierowane do menadżerów stanowią ważną i bogatą w specjalistyczne artykuły część Strefy Wiedzy Centrum Psychologii Stosowanej. Znajdziemy tutaj materiały skierowane do zarządzających zespołami lub całymi firmami. Poradniki dla menadżerów obejmują tematykę związaną z wyzwaniami stojącymi przed nimi w dynamicznie zmieniającym się świecie biznesu.