Przeglądaj kategorie
Jak połączyć e-learning ze szkoleniami w formie stacjonarnej?
Jak połączyć e-learning ze szkoleniami w formie stacjonarnej? E-learning jest coraz bardziej popularny. To fakt. Nie widać sposobności, aby miało się to zmienić. E-learning podbił świat nauki [...]
Jak skutecznie umawiać spotkania z klientem przez telefon
Rozmowa telefoniczna dla handlowców Jest wiele dróg prowadzących do twoich klientów. E-marketing, reklamy outdoorowe, marketing szeptany, prezentacja firmy na targach i wystawach, kampanie reklamowe w telewizji i [...]
Pracuj z pełną pasją i spełniaj się w życiu
Pracuj z pełną pasją i spełniaj się w życiu Pasja jest tym, co nadaje sens naszemu życiu. To pozwala nam osiągnąć sukces wykraczający poza naszą najdzikszą wyobraźnię. [...]
Komunikacja z pacjentem i jego edukacja medyczna
Komunikacja z pacjentem Jak rozpoznać, czy jest on gotowy na edukację medyczną? Główne założenia komunikacji z pacjentem prowadzonej przez lekarzy lub pielęgniarki koncentruje się wokół wywiadu medycznego, [...]
Jak zmotywować studenta do zajęć zgodnie z duchem Dialogu Motywującego?
Dialog Motywujący w rozmowach edukacyjnych W trakcie realizacji zajęć dbamy o wysoki poziom gotowości do uczestnictwa w nauce, dlatego stosujemy otwartą dyskusję w duchu Dialogu Motywującego. Wzmacniamy [...]
Jak rozmawiać z pacjentem w niezgodzie – roszczeniowym i niechętnym do współpracy
Jak rozmawiać z pacjentem roszczeniowym i niechętnym do współpracy? W 1991 roku i 2002 roku w książce Millera i Rollnicka można było zapoznać się z obszernym opisem [...]
W jaki sposób rozumiemy stany emocjonalne
Stany emocjonalne - jak je rozumiemy? Wyobraź sobie następującą sytuację: „Jest piątkowe lipcowe popołudnie, właśnie kończysz pracę. To ostatni upragniony dzień pracy przed zbliżającym się urlopem. Wszystko [...]
17 sposobów na przyjazną atmosferę w pracy
Część 1: Przyjazny klimat organizacyjny Zapraszam dzisiaj do lektury drugiej części wpisu traktującego o budowaniu przyjaznego klimatu organizacyjnego w firmie. Jeżeli chciałbyś zadbać o pozytywny klimat organizacyjny [...]
Nasi trenerzy mieli przyjemność realizować projekty szkoleniowe i doradcze dla firm:
Artykuły specjalistyczne – blog
Witaj w Strefie Wiedzy, gdzie znajdziesz specjalistyczne artykuły autorskie Centrum Psychologii Stosowanej. Oto kategorie naszych wpisów: artykuły dla menadżerów, dla specjalistów, poradniki dla sprzedawców, praktyczna wiedza skierowana do Urzędów Pracy, poradniki dla nauczycieli i wykładowców, treści przeznaczone dla personelu medycznego, wpisy dla osób pragnących rozwoju, artykuły z poradami dla związków i rodzin i inne.
Blog o psychologii
Zachęcamy do przeglądania wpisów, których spora część jest nieodłącznie powiązana z szeroko pojętą psychologią, stąd nagłówek – blog o psychologii. Mamy nadzieję, że poruszone w naszej Strefie Wiedzy tematy i problemy pomogą Wam w lepszym zrozumieniu samych siebie, swoich bliskich i otaczającego nas świata.
Artykuły szkoleniowe dla menadżerów
Treści skierowane do menadżerów stanowią ważną i bogatą w specjalistyczne artykuły część Strefy Wiedzy Centrum Psychologii Stosowanej. Znajdziemy tutaj materiały skierowane do zarządzających zespołami lub całymi firmami. Poradniki dla menadżerów obejmują tematykę związaną z wyzwaniami stojącymi przed nimi w dynamicznie zmieniającym się świecie biznesu.