Przeglądaj kategorie
Dobór właściwych osób do zespołu bez tajemnic
Co składa się na sukces danej firmy? Przede wszystkim działania poszczególnych pracowników, którzy tworzą grupę. Ważne są umiejętności pojedynczych osób, ale na samym końcu musi zakończyć się [...]
Gromadzenie i wykorzystywanie zasobów w projekcie
Jaki jest główny cel firmy? Jaki jest główny cel firmy? Oczywiście, że odniesienie sukcesu, na który składa się realizacja pojedynczych zadań i konsekwentne osiąganie kamieni milowych. Menadżerowie [...]
Komunikacja medyczna z pacjentem z rozpoznaniem cukrzycy
Rozmowa z pacjentem chorym na cukrzycę Co warto wiedzieć i jak się do tego przygotować? Uznana za chorobę cywilizacyjną cukrzyca, jest tak rozpowszechniona, że w zasadzie [...]
Jak rozwiązywać problemy te malutkie i olbrzymie
Któż z nas nie ma w życiu problemów, które uważa za największe i najtrudniejsze. Doświadczając tych trudności, chcielibyśmy je usunąć i zapomnieć a najlepiej pragniemy aby nigdy [...]
Jak zaprezentować cenę w rozmowie handlowej?
Techniki sprzedaży - prezentacja ceny Jak zaprezentować cenę w rozmowie handlowej? Dlaczego klient kupi od Ciebie Ponieważ jesteś handlowcem dopasowującym się do klienta i potrafiącym słuchać. Umiejętnie [...]
Techniki sprzedaży – jak rozbijać obiekcje w rozmowach telefonicznych i nie tylko
Poszukaj „złota” w obiekcjach klientów. Inspirujące przykłady dla handlowców i nie tylko. W tym artykule dowiesz się w jaki sposób przekuć obiekcje klienta w potencjał sprzedaży. Każda [...]
Techniki sprzedaży – jak radzić sobie z obiekcjami klientów
Jak reagować na obiekcje i zastrzeżenia klienta w rozmowie handlowej? Im więcej obiekcji usłyszysz od klienta tym większą masz szansę na sprzedaż. Jest tylko jedno, ale… Handlowiec, [...]
Inteligencja emocjonalna – nasza kompetencja przyszłości
Inteligencja emocjonalna – EQ, to zestaw kompetencji osobistych człowieka w zakresie umiejętności rozpoznawania stanów emocjonalnych własnych oraz innych osób, zdolności regulowania własnych emocji i umiejętności radzenia sobie [...]
Nasi trenerzy mieli przyjemność realizować projekty szkoleniowe i doradcze dla firm:
Artykuły specjalistyczne – blog
Witaj w Strefie Wiedzy, gdzie znajdziesz specjalistyczne artykuły autorskie Centrum Psychologii Stosowanej. Oto kategorie naszych wpisów: artykuły dla menadżerów, dla specjalistów, poradniki dla sprzedawców, praktyczna wiedza skierowana do Urzędów Pracy, poradniki dla nauczycieli i wykładowców, treści przeznaczone dla personelu medycznego, wpisy dla osób pragnących rozwoju, artykuły z poradami dla związków i rodzin i inne.
Blog o psychologii
Zachęcamy do przeglądania wpisów, których spora część jest nieodłącznie powiązana z szeroko pojętą psychologią, stąd nagłówek – blog o psychologii. Mamy nadzieję, że poruszone w naszej Strefie Wiedzy tematy i problemy pomogą Wam w lepszym zrozumieniu samych siebie, swoich bliskich i otaczającego nas świata.
Artykuły szkoleniowe dla menadżerów
Treści skierowane do menadżerów stanowią ważną i bogatą w specjalistyczne artykuły część Strefy Wiedzy Centrum Psychologii Stosowanej. Znajdziemy tutaj materiały skierowane do zarządzających zespołami lub całymi firmami. Poradniki dla menadżerów obejmują tematykę związaną z wyzwaniami stojącymi przed nimi w dynamicznie zmieniającym się świecie biznesu.