Przeglądaj kategorie
KPI — sposób, aby organizacja wiedziała, dokąd tak naprawdę zmierza
KPI — sposób, aby organizacja wiedziała, dokąd tak naprawdę zmierza Dzisiejsze organizacje są jak organizm. Czyli zespół wielu różnych elementów, które ostatecznie mają ogromny wpływ na całość. [...]
Mapa empatii – zrozum lepiej swojego użytkownika
Mapa empatii - zrozum lepiej swojego użytkownika Mapa empatii to jeden z pierwszych kroków w procesie projektowania. Jest jedną z metod, służącą do wizualizacji postaw, emocji, zachowań [...]
Jak praca zdalna wpływa na motywację pracowników?
Jak praca zdalna wpływa na motywację pracowników? Covid pozostawił po sobie wiele zmian nie tylko w obszarze zdrowia, ale przede wszystkim w podejściu do pracy i w [...]
Rynek pracy dziś i jutro – o czym trzeba pamiętać?
Rynek pracy dziś i jutro – o czym trzeba pamiętać? Rynek pracy w Polsce zmienia się niezwykle dynamicznie. Szereg transformacji możemy zaobserwować nie tylko w strukturze zatrudnienia, [...]
Jak połączyć e-learning ze szkoleniami w formie stacjonarnej?
Jak połączyć e-learning ze szkoleniami w formie stacjonarnej? E-learning jest coraz bardziej popularny. To fakt. Nie widać sposobności, aby miało się to zmienić. E-learning podbił świat nauki [...]
Jak skutecznie umawiać spotkania z klientem przez telefon
Rozmowa telefoniczna dla handlowców Jest wiele dróg prowadzących do twoich klientów. E-marketing, reklamy outdoorowe, marketing szeptany, prezentacja firmy na targach i wystawach, kampanie reklamowe w telewizji i [...]
Pracuj z pełną pasją i spełniaj się w życiu
Pracuj z pełną pasją i spełniaj się w życiu Pasja jest tym, co nadaje sens naszemu życiu. To pozwala nam osiągnąć sukces wykraczający poza naszą najdzikszą wyobraźnię. [...]
Komunikacja z pacjentem i jego edukacja medyczna
Komunikacja z pacjentem Jak rozpoznać, czy jest on gotowy na edukację medyczną? Główne założenia komunikacji z pacjentem prowadzonej przez lekarzy lub pielęgniarki koncentruje się wokół wywiadu medycznego, [...]
Nasi trenerzy mieli przyjemność realizować projekty szkoleniowe i doradcze dla firm:
Artykuły specjalistyczne – blog
Witaj w Strefie Wiedzy, gdzie znajdziesz specjalistyczne artykuły autorskie Centrum Psychologii Stosowanej. Oto kategorie naszych wpisów: artykuły dla menadżerów, dla specjalistów, poradniki dla sprzedawców, praktyczna wiedza skierowana do Urzędów Pracy, poradniki dla nauczycieli i wykładowców, treści przeznaczone dla personelu medycznego, wpisy dla osób pragnących rozwoju, artykuły z poradami dla związków i rodzin i inne.
Blog o psychologii
Zachęcamy do przeglądania wpisów, których spora część jest nieodłącznie powiązana z szeroko pojętą psychologią, stąd nagłówek – blog o psychologii. Mamy nadzieję, że poruszone w naszej Strefie Wiedzy tematy i problemy pomogą Wam w lepszym zrozumieniu samych siebie, swoich bliskich i otaczającego nas świata.
Artykuły szkoleniowe dla menadżerów
Treści skierowane do menadżerów stanowią ważną i bogatą w specjalistyczne artykuły część Strefy Wiedzy Centrum Psychologii Stosowanej. Znajdziemy tutaj materiały skierowane do zarządzających zespołami lub całymi firmami. Poradniki dla menadżerów obejmują tematykę związaną z wyzwaniami stojącymi przed nimi w dynamicznie zmieniającym się świecie biznesu.