Przeglądaj kategorie
Jak zmotywować studenta do zajęć zgodnie z duchem Dialogu Motywującego?
Dialog Motywujący w rozmowach edukacyjnych W trakcie realizacji zajęć dbamy o wysoki poziom gotowości do uczestnictwa w nauce, dlatego stosujemy otwartą dyskusję w duchu Dialogu Motywującego. Wzmacniamy [...]
Jak rozmawiać z pacjentem w niezgodzie – roszczeniowym i niechętnym do współpracy
Jak rozmawiać z pacjentem roszczeniowym i niechętnym do współpracy? W 1991 roku i 2002 roku w książce Millera i Rollnicka można było zapoznać się z obszernym opisem [...]
W jaki sposób rozumiemy stany emocjonalne
Stany emocjonalne - jak je rozumiemy? Wyobraź sobie następującą sytuację: „Jest piątkowe lipcowe popołudnie, właśnie kończysz pracę. To ostatni upragniony dzień pracy przed zbliżającym się urlopem. Wszystko [...]
17 sposobów na przyjazną atmosferę w pracy
Część 1: Przyjazny klimat organizacyjny Zapraszam dzisiaj do lektury drugiej części wpisu traktującego o budowaniu przyjaznego klimatu organizacyjnego w firmie. Jeżeli chciałbyś zadbać o pozytywny klimat organizacyjny [...]
Problemy finansowe: Czy jesteś gotującą się finansową żabą?
Problemy finansowe: Jak nie dać się ugotować? W psychologii syndrom gotującej się żaby to określenie odnoszące się do emocjonalnego zmęczenia, które jest efektem bycia częścią ciężkiej, [...]
Jak stworzyć w firmie przyjazny klimat organizacyjny
Czy w Twojej firmie pracownicy czują przyjazny klimat organizacyjny? Jak zbudować zespół marzeń, w którym panuje przyjemna atmosfera? Jakie zmiany warto wprowadzić, aby ograniczyć konflikty, napięcia i [...]
Wigilia firmowa. 14 pomysłów na Wigilię w Twojej firmie.
Wigilia firmowa 14 pomysłów na Wigilię w Twojej firmie. Przedstawiamy Państwu pomysły na firmową gwiazdkę, które nie wymagają wielkich nakładów finansowych, a za to wspierają integrację zespołu [...]
SPRZEDAŻ PRZEZ TELEFON DLACZEGO KLIENT KUPI OD CIEBIE
Każdego dnia ponad 200 000 pracowników Call Center wyrusza na podbój rynku, sprzedając usługi i produkty. Każdy z nich pragnie odnieść sukces. Jednak tylko nieliczni zrealizują postawione [...]
Nasi trenerzy mieli przyjemność realizować projekty szkoleniowe i doradcze dla firm:
Artykuły specjalistyczne – blog
Witaj w Strefie Wiedzy, gdzie znajdziesz specjalistyczne artykuły autorskie Centrum Psychologii Stosowanej. Oto kategorie naszych wpisów: artykuły dla menadżerów, dla specjalistów, poradniki dla sprzedawców, praktyczna wiedza skierowana do Urzędów Pracy, poradniki dla nauczycieli i wykładowców, treści przeznaczone dla personelu medycznego, wpisy dla osób pragnących rozwoju, artykuły z poradami dla związków i rodzin i inne.
Blog o psychologii
Zachęcamy do przeglądania wpisów, których spora część jest nieodłącznie powiązana z szeroko pojętą psychologią, stąd nagłówek – blog o psychologii. Mamy nadzieję, że poruszone w naszej Strefie Wiedzy tematy i problemy pomogą Wam w lepszym zrozumieniu samych siebie, swoich bliskich i otaczającego nas świata.
Artykuły szkoleniowe dla menadżerów
Treści skierowane do menadżerów stanowią ważną i bogatą w specjalistyczne artykuły część Strefy Wiedzy Centrum Psychologii Stosowanej. Znajdziemy tutaj materiały skierowane do zarządzających zespołami lub całymi firmami. Poradniki dla menadżerów obejmują tematykę związaną z wyzwaniami stojącymi przed nimi w dynamicznie zmieniającym się świecie biznesu.