Szkolenia miękkie

Szkolenia miękkie – czego możesz oczekiwać?

Kompetentny pracownik to osoba wykonująca swój zawód, posiadająca wysoki poziom wiedzy, umiejętności i charakteryzująca się profesjonalną postawą, niezbędną na danym stanowisku. Kompetencje to połączenie tych trzech atrybutów w których powinien rozwijać się każdy specjalista w swojej dziedzinie. Merytoryczna wiedza na temat produktów czy usług zdobywana jest w pierwszych miesiącach pracy w trakcie szkoleń stanowiskowych. Następnie pracownik kształci się w zakresie umiejętności w danej dziedzinie (np.: obsługa aplikacji, wypełnianie sprawozdań, przygotowywanie raportów, czy tworzenie kampanii reklamowych). Często te dwa atrybuty: umiejętności i wiedza kształtowane są równolegle. Gdy pracownik wykazuje wysoki poziom umiejętności technicznych i wysoki poziom wiedzy to oczekujemy od niego, aby posiadał właściwą postawą i odpowiednie nastawienie do pracy, zespołu czy klientów. Mawia się, że: „Pracę zdobywa się dzięki umiejętnościom technicznym i wiedzy a traci się ją z uwagi na brak kompetencji miękkich”

Recepcjonistka w recepcji

Do kompetencji miękkich każdego pracownika możemy zaliczy:

  • Umiejętności interpersonalne
  • Umiejętności intrapsychiczne
  • Rozwój Inteligencji Emocjonalnej

Rozwijając kompetencje miękkie możemy zaobserwować wyższy poziom skuteczności w zakresie:

  • Dobrej współpracy w zespole opartej na wzajemnym szacunku, akceptacji różnic i koncentracji na celach i zadaniach w pracy.
  • Skutecznej i motywującej komunikacji.
  • Wyższej odporności na stres i przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu.
  • Innowacyjnych rozwiązań i kreatywności.
  • Budowania zespołu i umiejętności pracy w zespole.
  • Budowani dobrego klimatu w pracy, wysokiej kultury osobistej czy asertywności.
  • Kształtowania w sobie sumienności i samodyscypliny.
  • Dobrej organizacji pracy własnej i pracy zespołu.
  • Odpowiedniego monologu wewnętrznego na temat pracy, zespołu, czy klientów.

Jeżeli zależy Ci na rozwoju kompetencji miękkich – szkolenia miękkie będą słuszną decyzją. Bogactwo dostępnych propozycji w Centrum Psychologii Stosowanej – CPS, z pewnością pozwoli wybrać odpowiednią tematykę, która przybliży Cię do realizacji założonych celów. Zaimplementowanie nowych strategii w praktyce przełoży się nie tylko na efektywniejszą komunikację oraz kooperację z innymi współpracownikami ale zdecydowanie zwiększy efektywność pracy. Walory wynikające z uczestnictwa w takich szkoleniach dostrzeżesz z pewnością także w życiu prywatnym!

Dla kogo dedykowane są miękkie szkolenia?

Z uwagi na to, że proponowane szkolenia nie obejmują technicznej czy specjalistycznej wiedzy – każdy może z nich skorzystać. Dotyczy to kadry menadżerskiej, ale nie tylko. Oferowane miękkie szkolenia nadają się także dla pracowników działu obsługi klienta, sprzedaży, działów zajmujących się reklamacjami czy zespołów kreatywnych. Wynika to z faktu, że w zasadzie na porządku dziennym wszyscy korzystamy z people skills zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym. Należą do nich na przykład:

  • efektywna komunikacja,
  • asertywne postawy,
  • umiejętność prowadzenia negocjacji,
  • skuteczne planowanie zadań,
  • skuteczne delegowanie zadań,
  • Proszę pamiętać to zaledwie ułamek naszej oferty edukacyjnej.

Skorzystaj ze wsparcia doświadczonych trenerów

Szkolenia w naszym ośrodku to prawdziwa kopalnia praktycznej wiedzy oraz inspiracji. Koncentrujemy się przede wszystkim na przekazywaniu wartościowych informacji, które będzie można od razu wdrożyć w codziennym działaniu. Nie ma u nas miejsca na suchą teorię! Zajęcia są prowadzone przez doświadczonych praktyków. Dr Wojciech Chmielewski z ponad 25-cio letnim doświadczeniem w pracy doradcy i trenera gwarantuje wysoką jakość świadczonych usług. Taka opieka trenerska powinna dla Ciebie stanowić najlepszy dowód na to, że utrzymujemy jakość naszych szkoleń na najwyższym poziomie. Satysfakcja i zadowolenie uczestników to dla nas najlepsza wizytówka.

Zainwestuj w poprawę swoich kompetencji

Bez względu na posiadane doświadczenie, wykształcenie czy charakter wykonywanej pracy – umiejętności miękkie są pożądane wszędzie tam, gdzie masz kontakt z innymi ludźmi. Jeżeli zatem chcesz zainwestować w swój rozwój, skorzystanie z naszej bogatej oferty edukacyjnej będzie doskonałym wyborem. Cykliczne uczestnictwo w takich spotkaniach zrzeszających także inne osoby, które chcą doskonalić swoje kompetencje, może być także kolejnym bodźcem motywacyjnym. Od Ciebie zależy, nad którym obszarem chcesz skupić się w pierwszej kolejności. Zwracamy uwagę na potrzeby naszych słuchaczy i udoskonalamy nasz program oraz uzupełniamy ofertę o nowy zakres tematyczny. Sprawdź dostępne propozycje szkoleń i wybierz coś dla siebie!

Pozostałe szkolenia

Zapraszamy do zapoznania się z pełną ofertą naszych szkoleń z zakresu psychologii sprzedaży:
– Szkolenie – Rozmowa handlowa z klientem
– Szkolenie – Skuteczne techniki sprzedaży
– Szkolenie – Negocjacje handlowe
– Szkolenie – Profesjonalne negocjacje
– Szkolenie – Psychologia pozyskiwania klientów
– Szkolenie – Obsługa reklamacji
– Szkolenie – Zarządzanie sobą w czasie
– Szkolenie – Komunikacja interpersonalna

A także ofertą szkoleń dla handlowców