Szkolenia dla kadry menedżerskiej

Firma to nie tylko budynki, infrastruktura i organizacja. To ludzie, zespoły i ich kompetencje, które każdego dnia budują firmy. Kadra menedżerska zarządza pracownikami, a także jest odpowiedzialna za wynik całego zespołu. Spektrum kompetencji niezbędnych do realizacji zadań kierowniczych jest w tym przypadku bardzo szerokie, dlatego warto doskonalić swoje umiejętności w czasie profesjonalnych szkoleń.

Szkolenia dla kadry menedżerskiej – zadania osób zarządzających

Przed osobami odpowiedzialnymi za pracę zespołu stoi wiele wyzwań, dlatego warto poznać i doskonalić umiejętności z zakresu:

  • budowania i moderowania zespołu,
  • kierowania zespołem,
  • kontroli pracy zespołu,
  • nadzorowania obiegiem informacji,
  • motywującego delegowania zadań,
  • motywowania pracowników,
  • udzielania wskazówek,
  • zarządzani zmianą,
  • prowadzenia 7 kluczowych rozmów z pracownikiem.

Wszystkie te aspekty odgrywają istotną rolę przy tworzeniu zespołu. Zaufanie, otwartość, zaangażowanie, współpraca, odpowiedzialność i wspólny cel to fundament zespołu. Sztuka efektywnej komunikacji kierownika i delegowania zadań w zorganizowany i przemyślany sposób, jak również dbanie o determinację zatrudnionych w dążeniu do celu i kontroli ich wyników jest osią zadań kierowniczych. Nasze szkolenia dla kadry menedżerskiej opracowane zostały w sposób kompleksowy i obszerny, dzięki czemu pozwalają uzyskać przydatne wskazówki w zakresie funkcjonowania w zespole w charakterze przywódcy oraz odpowiedzialności, jaka się z tym wiąże.

Przyjazna atmosfera pracy i autorytet menedżera

Zakres obowiązków kierowników jest często niezwykle obszerny, jednak niewątpliwie muszą oni stale pracować nad swoim autorytetem, kierując się jednocześnie zachowaniem sprzyjającym efektywnej pracy i tworzenia dobrej atmosfery. Zachowanie balansu między realizowanymi zadaniami a dobrą atmosferą (relacyjnością) jest wyzwaniem dla kadry kierowniczej. Niekiedy kadra menedżerska dopuszcza się podstawowych błędów w tym zakresie. Specjalistyczne szkolenia mogą pomóc w wyeliminowaniu takich problemów. Na szkoleniach uczymy kierowników w jaki sposób wydobyć od pracowników postawy pełne zaangażowania i odpowiedzialności za powierzone zadania.

Wybrane szkolenia dla kadry menedżerskiej

Szkolenia dla managerów – co to znaczy być liderem?

Każdy zespół powinien być zarządzany przez człowieka, który czuje się jego częścią i jest za niego odpowiedzialny. Prawdziwy lider docenia swoich pracowników i dostrzega ich zaangażowanie. W przeciwieństwie do szefa nie ogranicza kreatywności i nie zniechęca pracowników do działania. Jest motywatorem i siłą napędową swojego zespołu. Nasze szkolenia menadżerskie wydobędą z każdego najlepsze przywódcze cechy. Każdy menager powinien znać takie metody pracy jak: Dialog Motywujący, Komunikacja Skoncentrowana na Rozwiązania, FUKO, Proces Stabilnego Wdrażania Zmian (PSWZ), zarządzanie konfliktem, czy budowanie zespołów turkusowych.

Szkolenia dla menadżerów – zarządzanie w zmieniającym się świecie

Obejmując stanowisko menadżerskie, trzeba nieustannie nadążać za zmieniająca się rzeczywistością. Zarządzanie ludźmi wyglądało inaczej jeszcze kilka lat temu niż teraz. Jedno z naszych szkoleń dla menadżerów: Metody zarządzania w ujęciu różnic pokoleniowych. Baby Boomers, generacja X, Y, Z czy Alfa, zainspiruje cię i da narzędzia pomocne w zarządzaniu różnymi pokoleniami pracowników.

Wspólnie z nami poznasz i nauczysz się:
– budowania atmosfery i wzmacniania zespołu
– zarządzania konfliktami w zespole
– mobilizacji zespołu do wykonywania trudnych zadań
– przeprowadzania coachingu
– zarządzania stanami emocjonalnymi
– zarządzania zmianą
– radzenia sobie z emocjami i postawami oporowymi

Każdy manager i lider powinien nieustannie trenować i poszerzać swoje umiejętności.

Szkolenia dla menadżerów – wybierz odpowiednie dla swojej kadry

W naszym Centrum znajdziecie Państwo takie szkolenia dla managerów jak:
Efektywna komunikacja w biznesie
Leadership i skuteczne zarządzanie zespołem
Metody zarządzania w ujęciu różnic pokoleniowych. Baby Boomers, generacja X, Y i Z na rynku pracy
Skuteczna motywacja pracowników i automotywacja lidera
Współpraca międzystanowiskowa ze szczególnym uwzględnieniem budowania relacji w zespole
Efektywna praca zdalna i radzenie sobie z technostresem

Dzięki naszym szkoleniom każda firma poprawi efektywność działania i zbuduje profesjonalny zespół, który wzmocni wizerunek firmy na rynku. Poprawi się komunikacja wewnętrzna na wszystkich szczeblach organizacyjnych. Szkolenia dla menadżerów poprawią klimat i atmosferę pracy oraz pomogą zintegrować i wzmocnić motywacje zespołu. Nasze szkolenia wpłyną na lepszą jakość obsługi klientów oraz wzmocnią zaufanie do Państwa firmy.

Szkolenia dla managerów – zainwestuj w swoich pracowników.

Umiejętności miękkie są szczególnie istotne w przypadku kadry zarządzającej. Koordynowanie pracy zespołu wiąże się nierzadko z koniecznością stawienia czoła różnym wyzwaniom. Zarządzanie w czasach rynku pracownika wymaga umiejętności motywujących , negocjacyjnych, odpowiedniej mieszanki asertywności i empatii która pozwoli na zrozumienie podwładnych i jednoczesne przedstawienie własnego punktu widzenia w sposób bezkonfliktowy. Dlatego warto poznać metody, techniki i narzędzia w pracy ze zróżnicowanymi zespołami pracowników. Skuteczne szkolenia dla managerów przydadzą się zarówno tym osobom, które dopiero zaczynają swoją karierę w zarządzaniu jak i tym, które chcą popracować nad kompetencjami takimi jak delegowanie zadań, radzenie sobie z sytuacjami konfliktowymi czy zarządzanie sobą w czasie.

Szkolenia dla menedżerów warte uwagi

Centrum Psychologii Stosowanej oferuje szeroki wachlarz szkoleń przeznaczonych dla menedżerów działających w różnych obszarach branży logistycznej, usługowej czy administracji publicznej. Znajdziesz u nas zarówno warsztaty, które pozwolą pogłębiać Twoje zdolności zarządzania ludźmi, procesami sprzedażowymi i twórczymi w firmie. Przykładowe szkolenia dla menadżerów organizowane przez nasze Centrum rozwijają kompetencje takie jak zarządzanie zespołem, efektywna komunikacja biznesowa, czy realizacja zadań w wielopokoleniowym zespole pracowniczym.

Szkolenia menedżerskie prowadzone przez praktyków

Uczestnicząc w szkoleniach w Centrum Psychologii Stosowanej możesz mieć pewność, że otrzymasz praktyczną wiedzę od szkoleniowców z doświadczeniem w zarządzaniu ludźmi i teoretycznym przygotowaniem merytorycznym z zakresu psychologii. Nasz ośrodek zapewnia bogatą ofertę szkoleniową w zakresie psychologii sprzedaży, zarządzania oraz obsługi klienta. Korzystając z naszej propozycji możesz oczekiwać konkretnych rezultatów dzięki wdrożeniu proponowanych technik. Zwiększenie wydajności pracy to zaledwie jeden z efektów, którego możesz się spodziewać. Oferowane przez nas szkolenia menedżerskie mają zarówno postać szkoleń otwartych jak i zamkniętych. Potwierdzeniem ich kompetencji są uznawane certyfikaty oraz rekomendacje od zadowolonych uczestników takich szkoleń.

Cykliczne uczestnictwo w szkoleniach managerskich pozwoli podnieść kompetencje Twojego zespołu.

Bez względu na to, na jakim etapie rozwoju jest Twoja organizacja – szkolenia managerskie systematyzują wiedzę, wspierają rozwój i wyposażają w takie kompetencje, jak: umiejętne zarządzanie zasobami ludzkimi, radzenie sobie w trudnych i stresujących sytuacjach, optymalizacja i efektywność w pracy, budowanie zespołów, efektywne delegowanie zadań, przywództwo, kierowanie w oparciu o wartości, budowanie Turkusowej Organizacji, itp. Właściciele firm, managerowie, kierownicy, handlowcy – oferujemy przydatne szkolenia dla każdej z tych grup.

Postaw na rozwój i oczekuj realnych rezultatów dla swojej firmy:

– Wzrost efektywności pracy zespołu

– Zwiększenie poziomu motywacji i zaangażowania do pracy

– Budowa profesjonalnego zespołu opartego na otwartości i zaufaniu

– Lepsza organizacja pracy własnej i pracowników

– Przeciwdziałanie stresowi i wypaleniu zawodowemu

– Umiejętności radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych dla kadry zarządzającej

– Poprawa komunikacji w zespole

– Opracowanie skutecznego systemu motywacyjnego

– Opanowanie technik motywacyjnych dla kadry zarządzającej