FAQ – często zadawane pytania
Szkolenia zamknięte, szkolenia dedykowane, szkolenia otwarte i szkolenia on-line
Witamy serdecznie w naszym FAQ dotyczącym szkoleń! W trakcie naszych interakcji z Państwem zauważyliśmy, że często pojawiają się pytania dotyczące aspektów organizacyjnych i metodologicznych związanych ze szkoleniami. Aby ułatwić Państwu dostęp do istotnych informacji, postanowiliśmy odpowiedzieć na najczęściej zadawane pytania. Mamy nadzieję, że nasze FAQ będzie dla Państwa cennym źródłem wiedzy.
Jeśli pojawią się dodatkowe pytania lub potrzebują Państwo bardziej szczegółowych informacji, jesteśmy zawsze do Państwa dyspozycji pod kontaktem: biuro@szkoleniacps.pl. Zapraszamy do zapoznania się z naszym FAQ.
Każdy uczestnik ma możliwość otrzymania wsparcia od prowadzącego szkolenie trenera. Serwis poszkoleniowy trwa 60 dni – pomoc w zakresie wdrażania zagadnień poruszanych podczas szkolenia i coachingu. Wsparcie w kontakcie telefonicznym bądź mailowym.
Dostępność projektów Unii Europejskiej oraz krajowych źródeł finansowania, takich jak Krajowy Fundusz Szkoleniowy realizowany przez Powiatowy Urząd Pracy, podlega regularnym zmianom. W związku z tym, aby sprawdzić aktualne możliwości uzyskania dofinansowania dostępnego dla Ciebie, zachęcamy do skontaktowania się bezpośrednio z nami. W ramach KFS masz możliwość dofinasowani swojego szklenia nawet do wartości 80%.
Szkolenia dostępne na stronie www.szkoleniacps.pl są wstępną propozycją. Każde z nich możemy dostosować do twoich potrzeb. Możemy także przygotować zupełnie nowe szkolenie. Nasza dewiza to szkolenia szyte na miarę!
Uwielbiamy nowe wyzwania! Jeśli nie znajdziesz w naszej ofercie tematu, który Cię interesuje – napisz do nas. Przygotujemy dla Ciebie indywidualną ofertę na szkolenie. biuro@szkoleniacps.pl
Tak, do 3 dni przed planowanym szkoleniem możliwa jest swobodna zmiana danych uczestnika.
Dokładną informację dotyczącą lokalizacji szkolenia, harmonogramu oraz innych kwestii organizacyjnych otrzymasz na adres mailowy. Informacje zostaną przesłane na 7 dni przed planowanym rozpoczęciem szkolenia. Dzięki temu będziesz miał/miała wystarczająco dużo czasu, aby przygotować się i zaplanować swoje uczestnictwo w szkoleniu. Jeśli pojawią się dodatkowe pytania lub wątpliwości, jesteśmy do Twojej dyspozycji, gotowi służyć pomocą.
Jeżeli chciałbyś aby pracownicy byli otwarci i zmotywowani do udziału w planowanym szkoleniu to zastosuj poniższe wskazówki:
Wczesne powiadomienie: informuj zespół o nadchodzącym szkoleniu możliwie wcześnie. Daj wystarczająco dużo czasu, aby wszyscy mogli dostosować swoje harmonogramy i przygotować się do uczestnictwa.
Precyzyjna komunikacja: sformułuj klarowną i zwięzłą komunikację dotyczącą celów szkolenia, korzyści dla zespołu oraz tematów, które zostaną omówione. Unikaj ogólników i podkreśl konkretne aspekty.
Środki komunikacji: wybierz odpowiednie środki komunikacji, aby przekazać informacje o szkoleniu. Może to być e-mail, komunikat na wewnętrznym portalu firmowym, plakaty w miejscu pracy, a także bezpośrednie rozmowy.
Podkreśl korzyści, jakie zespół może uzyskać dzięki uczestnictwu w szkoleniu. Wskazanie konkretnych umiejętności do rozwoju lub możliwości podniesienia efektywności pracy może zmotywować uczestników.
Harmonogram szkolenia: jeśli to możliwe, udostępnij plan dnia szkoleniowego, aby zespół mógł zobaczyć, co konkretnie będzie omawiane. To pomoże uczestnikom lepiej zrozumieć strukturę szkolenia.
Zachęcanie do pytań: zachęć zespół do zadawania pytań dotyczących szkolenia. Udziel odpowiedzi na potencjalne wątpliwości, aby uczestnicy czuli się pewniej i bardziej gotowi do udziału.
Osobiście przekazywane informacje: jeśli to możliwe, przekazuj informacje osobiście, na przykład w trakcie spotkania zespołu lub wideokonferencji. To pozwoli na bezpośrednią interakcję i dostarczenie dodatkowych wyjaśnień.
Motywacja i entuzjazm: podkreśl entuzjazm i motywację związane z szkoleniem. Wyznacz oczekiwania co do zaangażowania zespołu i zaznacz, dlaczego jest to ważny krok dla rozwoju całej grupy.
Dostępność dodatkowych informacji: udostępnij zespołowi dodatkowe źródła informacji, takie jak linki do stron internetowych czy kontakt do osoby odpowiedzialnej za organizację szkolenia.
Dbałość o skuteczną komunikację i motywowanie zespołu do udziału w szkoleniu zwiększa szanse na pozytywne doświadczenia i lepsze efekty nauki.
Przygotowanie zespołu do szkolenia jest kluczowym etapem, który znacząco wpływa na skuteczność i efektywność samego szkolenia. Zadbaj o swój zespół i podejmij następujące kroki:
Komunikacja o szkoleniu: przed rozpoczęciem szkolenia warto przekazać zespołowi informacje na temat celów szkolenia, tematów, które będą omawiane, oraz oczekiwanych korzyści. Powiedz, dlaczego szkolenie jest istotne i jakie umiejętności lub wiedzę uzyskają uczestnicy.
Zdefiniowanie oczekiwań: poproś członków zespołu o wyrażenie swoich oczekiwań względem szkolenia. To pozwoli dostosować treść do indywidualnych potrzeb i zainteresowań uczestników.
Przygotowanie materiałów: poproś trenera o przygotowanie materiałów szkoleniowych uwzględniając oczekiwania twoje i twojego zespołu.
Zapewnienie czasu na przygotowanie: jeśli temat szkolenia jest złożony, warto zapewnić zespołowi odpowiednią ilość czasu na zapoznanie się z materiałami przed rozpoczęciem zajęć.
Motywowanie do aktywnego uczestnictwa: zachęcaj członków zespołu do aktywnego udziału w szkoleniu poprzez dzielenie się swoimi doświadczeniami, zadawanie pytań i udział w dyskusjach. Motywuj do otwartości na nowe pomysły i techniki, które mogą być omawiane podczas szkolenia.
Tworzenie atmosfery otwartej komunikacji: zapewnij atmosferę sprzyjającą otwartej komunikacji. Upewnij się, że uczestnicy czują się swobodnie w wyrażaniu swoich opinii i zadawaniu pytań.
Monitorowanie postępów: pozwól uczestnikom monitorować swoje postępy i zdobyte umiejętności po zakończeniu szkolenia. Doceniaj ich zmianę i dobre praktyki, to z pewnością zaowocuje otwartością na przyszłe szkolenia.
Przygotowanie zespołu do szkolenia to proces ciągły, który powinien uwzględniać indywidualne potrzeby i charakterystykę grupy. Dostosowanie podejścia do specyfiki zespołu przyczyni się do lepszych rezultatów i większej zaangażowania uczestników.
Zgłoś się do nas: biuro@szkoelanicps.pl a my po rozpoznaniu twoich potrzeb podpowiemy w które szkolenie warto zainwestować aby było najskuteczniejsze dla ciebie i twojego zespołu.
W większości formalnie nie prowadzimy egzaminów. Szkolenia realizowane są w oparciu o praktyczne ćwiczenia i aktywny udział w szkoleniu. Uczestnik na podstawie tych aktywności buduje autorefleksję na temat poziomu własnych umiejętności i kompetencji. W sporadycznych przypadkach egzaminy mogą być wprowadzone na indywidualną potrzebę zamawiającego.
Środki publiczne to fundusze dostępne dla każdej instytucji publicznej w ramach zatwierdzonego i uchwalonego budżetu. Dotacje otrzymywane z budżetu i przekazywane na cele statutowe również są uznawane za środki publiczne. Zgodnie z interpretacją wydaną przez Ministerstwo Finansów, jeśli opłata za szkolenie zostanie sfinansowana z tych środków, nie jest wymagane doliczanie podatku VAT. Natomiast, jeśli opłata zostanie uregulowana z prywatnych środków uczestnika lub innych źródeł, takich jak darowizny czy dobrowolne wpłaty na rzecz instytucji, konieczne jest doliczenie podatku VAT.
Jeśli udział w szkoleniu jest finansowany w minimum 70% ze środków publicznych, to faktura nie zostanie obciążona podatkiem VAT. W takim przypadku należy podpisać oświadczenie o zwolnieniu z VAT. Jeśli udział w szkoleniu jest finansowany ze środków własnych/prywatnych, do faktury zostanie doliczony 23% podatek VAT.
Płatność odbywa się na podstawie wystawionej faktury. Termin płatności od 7 do 14 dni. Faktura VAT 23% lub ze stawką ZW.
Jest taka możliwość. Prosimy o kontakt: biuro@szkoleniacps.pl
Tak, oczywiście istnieje taka możliwość. Prowadzimy szkolenia na terenie całej Polski i za granicą.
Nasze doświadczenia były różne 😊 Ekskluzywne hotele i sale konferencyjne, sale szkoleniowe w firmach, audytoria uczelni wyższych, gabinety pracowników, remizy, stołówki, ośrodki wczasowe, szlaki turystyczne, łąki i połoniny 😊 jesteśmy do twojej dyspozycji.
Tak jak najbardziej realizujemy szkolenia w siedzibie zmawiającego lube we wskazanym przez klienta miejscu.
Tak, przyjmujemy zgłoszenia również od osób prywatnych. Prosimy tylko aby pamiętać, żeby wpisać swoje dane kontaktowe w tym numer NIP.
Jeżeli jesteś otwarty na rozwój i poznawanie siebie i świata to nie ma żadnej granicy wiekowej. Prowadzimy szkolenia dla przedszkolaków, uczniów szkół podstawowych, średnich, uczelni wyższych a przede wszystkim dla pracowników 20+, 30+, 40+, 50+, 60+, 70+, 80+, 90+
Tak, zdecydowanie każdy może nauczyć się kompetencji miękkich. Jest to proces satysfakcjonujący i przyjemny. Każdy z nas posiada zróżnicowane potrzeby i umiejętności uczenia się tych kompetencji. Z pewności podczas szkoleń w zakresie kompetencji miękkich zwrócimy uwagę na:
Świadomość własną – audyt wewnętrzny, czyli zrozumienie swoich mocnych i słabych stron oraz chęć samopoznania są kluczowe dla rozwoju kompetencji miękkich. Osoby, które są świadome swoich cech osobistych, zazwyczaj łatwiej pracują nad ich doskonaleniem.
Umiejętność komunikacji, czyli rozwijanie skutecznej komunikacji jako jedną z kluczowych kompetencji miękkich. Osoby, które potrafią klarownie wyrażać swoje myśli, słuchać innych i dostosowywać styl komunikacji do różnych sytuacji, mają większe szanse na rozwinięcie tej umiejętności.
Empatię, czyli zdolność wczuwania się w uczucia i potrzeby innych jest istotna dla budowania zdrowych relacji międzyludzkich. Osoby empatyczne są zazwyczaj bardziej elastyczne i otwarte na współpracę.
Zarządzanie stresem, czyli kompetencje związane ze zdolnością radzenia sobie ze stresem są ważne zarówno w życiu zawodowym, jak i osobistym. Umiejętność utrzymania równowagi w sytuacjach trudnych może być kluczowa dla efektywnego działania.
Rozwijanie umiejętności pracy zespołowej. Współpraca w zespole to kluczowy element wielu obszarów zawodowych. Umiejętność efektywnej pracy z innymi, dzielenie się odpowiedzialnościami i wspólne osiąganie celów to istotne aspekty kompetencji miękkich.
Rozwiązywanie problemów, czyli zdolność do analizy sytuacji, identyfikacji problemów i skuteczne ich rozwiązywanie są kluczowe dla rozwoju kompetencji miękkich. Osoby, które potrafią elastycznie podejść do wyzwań, są bardziej skłonne do doskonalenia tych umiejętności.
Ciągły proces nauki. Kompetencje miękkie rozwijają się wraz z doświadczeniem i nauką. Chęć do ciągłego doskonalenia się, akceptowanie nowych wyzwań i otwartość na rozwijanie umiejętności wpływa pozytywnie na rozwój kompetencji miękkich.
Rozwiń swoje kompetencje miękkie do poziomu premium. Zapraszamy do kontaktu: biuro@szkoleniacps.pl
Nauczenie się umiejętności sprzedażowych jest zarówno wyzwaniem, jak i piękną przygodą. Wraz z rozwijaniem swoich umiejętności sprzedażowych poczujesz się pewniej i zauważysz efekty, z których będziesz dumny. Z pewnością każdy może nauczyć się tego tych umiejętności. Jednak aby podnieść je na poziom premium należy zwrócić uwagę na:
Komunikację interpersonalną: umiejętność nawiązywania relacji i efektywnej komunikacji z klientami to kluczowy element sprzedaży. Osoby, które mają rozwinięte umiejętności interpersonalne, zazwyczaj łatwiej nawiązują pozytywne relacje z potencjalnymi klientami.
Zrozumienie i wiedza na temat produktu/usługi: wiedza na temat oferowanego produktu lub usługi jest kluczowa dla skutecznej sprzedaży. Osoby, które dobrze rozumieją, co oferują, potrafią bardziej przekonująco przedstawiać korzyści dla klienta.
Empatię i postawę: zrozumienie i rozpoznawanie potrzeb i oczekiwań klienta oraz umiejętność dostosowania się do różnych sytuacji są kluczowe w sprzedaży. Osoby, które potrafią wczuć się w perspektywę klienta, często radzą sobie lepiej w obszarze sprzedaży.
Otwartość na ciągłą naukę: proces sprzedaży jest dynamiczny, a techniki i strategie zmieniają się wraz z rozwojem rynku. Chęć do nauki ciągłej i dostosowywania się do nowych trendów jest kluczowym elementem skutecznego handlowca.
Doświadczenie praktyczne: praktyka odgrywa istotną rolę w doskonaleniu umiejętności sprzedażowych. Bezpośredni kontakt z klientami, doświadczenie w rozwiązywaniu problemów i radzenie sobie z różnymi sytuacjami sprzedażowymi przyczyniają się do rozwoju umiejętności.
Motywację: twoja postawa i motywacja do osiągania celów sprzedażowych jest kluczowym czynnikiem sukcesu w sprzedaży. Osoby z silnym poczuciem motywacji często radzą sobie lepiej w pokonywaniu trudności i utrzymaniu wysokiego poziomu zaangażowania.
Trenerzy CPS pomogą ci w osiągnieciu sukcesu w sprzedaży ucząc cię umiejętności sprzedażowych i rozwijając twoje kompetencje.
Świadomość i rozwijanie umiejętności zarządzania zespołem są procesem, który może być dostosowany do indywidualnych predyspozycji i doświadczeń. Oceniając, czy łatwo jest nauczyć się tych umiejętności, warto wziąć pod uwagę kilka czynników:
Zaangażowanie: wprowadzenie umiejętności zarządzania zespołem wymaga zaangażowania i chęci nauki. Osoby, które są otwarte na rozwój i gotowe do nauki, zazwyczaj łatwiej przyswajają te umiejętności.
Doświadczenie: osoby, które miały wcześniejsze doświadczenie z zarządzaniem lub pracą zespołową, mogą łatwiej zrozumieć podstawowe koncepcje i wyzwania związane z zarządzaniem.
Edukacja: dostęp do odpowiednich źródeł edukacyjnych, szkoleń i mentorów może znacznie ułatwić proces nauki umiejętności zarządzania zespołem.
Umiejętność komunikacji: kluczowym elementem zarządzania zespołem jest umiejętność skutecznej komunikacji. Osoby, które potrafią klarownie wyrażać swoje myśli i słuchać innych, zazwyczaj radzą sobie lepiej w roli menadżera zespołu.
Praktyka: podobnie jak w przypadku wielu umiejętności, praktyka odgrywa kluczową rolę w opanowywaniu zarządzania zespołem. Praktyczne doświadczenie pozwala wdrażać teorię w życie i rozwijać umiejętności w realnych sytuacjach.
Bądź spokojny, ponieważ trenerzy CPS z wielką przyjemnością pomogą Ci w procesie nauki umiejętności kierowniczych i menadżerskich. Mimo że nauka umiejętności zarządzania zespołem może wymagać wysiłku, to dla wielu osób jest to jak najbardziej osiągalne, zwłaszcza przy odpowiednim wsparciu i zmotywowaniu. Kombinacja edukacji, praktyki i odpowiedniego nastawienia może sprawić, że nauka zarządzania zespołem stanie się bardziej efektywna i satysfakcjonująca. Zapraszamy do kontaktu: biuro@szkoleniacps.pl
W przypadku szkoleń zamkniętych istnieje możliwość przygotowania dedykowanego programu szkolenia. Bazując na naszym doświadczeniu chętnie pomożemy zbadać potrzeby uczestników oraz zaproponujemy dedykowany program szkolenia.
Proszę wysłać do nas zapytanie na adres: biuro@szkoelniacps.pl lub zadzwonić na numer 605737507
Wystarczy skontaktować się z nami mailowo: biuro@szkoleniacps.pl i zapytać o najbliższe szkolenie w Twoim mieście. Można też zamówić indywidulane szkolenia online.
Prezentację w formie elektronicznej, zeszyt ćwiczeń w formie papierowej, notatnik, długopis, pendrive. Pozostałe materiały na specjalne życzenie klientów.
Po otrzymaniu zapytania najczęściej przygotowujemy ofertę od 1 do 3 dni roboczych.
Wystarczy skontaktować się z nami mailowo: biuro@szkoleniacps.pl
Tak oczywiście możemy przekazać kontakt do naszych klientów w celu rozpoznania jakości naszych usług.
Tak, istnieje taka możliwość. Do każdego szkolenia możemy przygotować certyfikat w języku angielskim. Skontaktuj się z nami, a my przygotujemy odpowiedni dokument. biuro@szkoleniacps.pl
Każdy uczestnik, który ukończy szkolenie otrzymuje specjalny certyfikat potwierdzający ukończenie kursu. Certyfikat jest poświadczony przez takie instytucje jak PIFS, RIS i oznaczony ISO i CPS.
Podstawowy pakiet obejmuje:
- udział w praktycznym szkoleniu – w pełni zrealizowany program szkolenia wg harmonogramu określonego w ofercie,
- opiekę wykładowcy oraz możliwość indywidualnego zadawania pytań,
- autorskie materiały szkoleniowe,
- treść szkolenia w formie papierowej,
- zeszyt ćwiczeń,
- długopisy i inne materiały biurowe niezbędne do uczestnictwa w szkoleniu,
- pen drive – z wersją elektroniczną materiałów szkoleniowych,
- certyfikat imienny ukończenia szkolenia,
- serwis poszkoleniowy, 60 dni – pomoc w zakresie wdrażania zagadnień poruszanych podczas szkolenia.
- wsparcie w kontakcie telefonicznym bądź mailowym.
Dodatkowy pakiet:
- Sala szkoleniowa
- Catering
- Niespodzianki
- Organizowanie imprez integracyjnych
Szkolenia zamknięte wyceniane są indywidulanie i zależne są od czasu trwania, wyboru trenera, liczby uczestników, zakresu szkolenia i dodatkowych opcji. Po więcej zapraszamy do złożenie zapytania na adres: biuro@szkoleniacps.pl
Jako jedyni w Polsce stosujemy w naszych szkoleniach metodę Dialogu Motywującego, KSnR, CC jako metody Evidence-Based-Science and validated information. Dostarczamy treści praktyczne i sprawdzone w różnych warunkach biznesowych i psychologicznych. Nasi trenerzy posiadają wysokie kwalifikacje oparte na wykształceniu akademickim i przetestowane umiejętności w praktyce, to zapewnia naszym klientom pewność, że poświęcony czas przyniesie im najlepsze rozwiązania w ich biznesie. Każdy z trenerów to skuteczny praktyk, który realizuje zadania operacyjne w wielu firmach stosując najnowsze rozwiązania w biznesie, ekonomii, socjologii, psychologii, zarządzaniu. Dodatkowo posiadamy sformalizowaną certyfikację ISO, PIFS, RIS, a to zapewnia naszym klientom otrzymanie usług szkoleniowych na poziomie premium.
- Duża dawka praktycznej wiedzy
- Inspirujące ćwiczenia
- Duża zastrzyk dobrej zabawy edukacyjnej
- Skuteczność i trwałość zmiany zachowań pracowników
- Za punt honoru stawiamy sobie JAKOŚĆ, EFEKTYWNOŚĆ I TRWAŁOŚĆ
- ZMIANY
- Jako jedyni na rynku stosujemy DIALOG MOTYWUJACY w BIZNSIE i SPRZEDAŻY
- Naukowo udowodnione metody komunikacji interpersonalnej.
KLUCZOWE ELEMENTY NASZEJ METODOLOGI REALIZACJI SZKOLEŃ
- Realizacja szkolenia w oparciu o cykl uczenia się Kolba
- Elementy metodologii DM – Dialog Motywujący
- Zachowanie procesu fazowego zmiany w procesie uczenia się
- Badania ankietowe
- Szkolenie oparte jest na Standardach Dobrych Praktyk Polskiej Izby Firm Szkoleniowych
PRZYKŁADOWE METODY SZKOLENIOWE
Szkolenie prowadzone jest zgodnie z założeniem cyklu Kolba, gdzie nauka odbywa się poprzez doświadczenie. Wykorzystuje się metody warsztatowe, aktywizujące uczestników do pracy indywidualnej i grupowej, zespołowego rozwiązywania problemów. W szczególności trener stosuje:
- Wykład
- Prezentacja Power point
- Ćwiczenia indywidualne i grupowe
- Studium przypadku
- Testy auto diagnostyczne
- Techniki kreatywnego myślenia
- Grywalizację edukacyjną
Symulację obszarów pracy, rozmów i interakcji menadżer pracownik klient
Wszystko zależy od Twoich potrzeb i planowanej kariery zawodowej. Napisz (biuro@szkoleniacps.pl) lub zadzwoń do nas: 605737507 a my pomożemy Ci w wyborze odpowiedniej oferty
Jeżeli chciałbyś wybrać skuteczne szkolenie dla pracowników medycznych dla siebie lub dla swojego zespołu skontaktuj się z nami abyśmy mogli rozpoznać Twoje potrzeby i cele szkoleniowe. Po rozpoznaniu potrzeb szkoleniowych dopasujemy indywidualną ofertę szkoleniową spersonifikowaną do sytuacji i warunków rynkowych w jakich pracujesz. Przygotowanie oferty jest bezpłatne. Kontakt: biuro@szkoleniacps.pl
Jeżeli chciałbyś wybrać skuteczne szkolenie dla pracowników administracji dla siebie lub swojego zespołu skontaktuj się z nami abyśmy mogli rozpoznać Twoje potrzeby i cele szkoleniowe. Po rozpoznaniu potrzeb szkoleniowych dopasujemy indywidualną ofertę szkoleniową spersonifikowaną do sytuacji i warunków rynkowych w jakich pracujesz. Przygotowanie oferty jest bezpłatne. Kontakt: biuro@szkoleniacps.pl
Jeżeli chciałbyś wybrać skuteczne szkolenie z zarządzania dla siebie lub swojego zespołu skontaktuj się z nami abyśmy mogli rozpoznać Twoje potrzeby i cele szkoleniowe. Po rozpoznaniu potrzeb szkoleniowych dopasujemy indywidualną ofertę szkoleniową spersonifikowaną do sytuacji i warunków rynkowych w jakich pracujesz. Przygotowanie oferty jest bezpłatne. Kontakt: biuro@szkoleniacps.pl
Jeżeli chciałbyś wybrać skuteczne szkolenie sprzedaże dla siebie lub swojego zespołu skontaktuj się z nami abyśmy mogli rozpoznać Twoje potrzeby i cele szkoleniowe. Po rozpoznaniu potrzeb szkoleniowych dopasujemy indywidualną ofertę szkoleniową spersonifikowaną do sytuacji i warunków rynkowych w jakich pracujesz. Przygotowanie oferty jest bezpłatne. Kontakt: biuro@szkoleniacps.pl
Od 4 osób do 18 osób.
Optymalna grupa szkolenia liczy od 10 do 14 osób. Minimalna grupa szkoleniowa liczy 4 uczestników a maksymalna grupa szkoleniowa to 18 osób. Istnieje również możliwość realizacji szkolenia indywidualnego w formie coachingu.
Tak, jeżeli zamawiający zamawia catering to podczas szkolenia przewidziane są 2 lub 3 piętnastominutowe przerwy na kawę/herbatę, ciasteczka, owoce. Dodatkowo między 12: 00 a 13.00 przewidziany jest dwudaniowy lunch. Uczestnicy szkolenia mają do wyboru dania mięsne, a także wegetariańskie.
- Szkolenia zamknięte odbywają się zazwyczaj w godzinach od 9.00 do 16.00 lub od 8:00 do 15:00
- Szkolenia otwarte zazwyczaj rozpoczynają się od godziny 10:00 i trwają do godziny 16:00 lub 17:00
- Dobór godziny rozpoczęcia i zakończenia szkolenia ustalamy wspólnie z zamawiającym szkolenie zamknięte.
- Czas realizacji szkolenia zależny jest od wybranej tematyki i celu szkolenia. Odczyty i prelekcje konferencyjne trwają około 1 godziny.
- Szkolenia inspirujące i motywujące – około 3 godzin.
- Jeden pełny dzień szkoleniowy trwa 8 godzin szkoleniowych (8 x 45 minut + przerwy).
- Dwa pełne dni szkoleniowe trwają 16 godzin szkoleniowych (16 x 45 minut + przerwy).
- Trzy pełne dni szkoleniowe trwają 24 godzin szkoleniowych (16 x 45 minut + przerwy).
- Kursy instruktorskie trwają maksymalnie 48 godzin szkoleniowych netto.
- Realizujemy również indywidualne szkolenia dla jednej osoby w formie coachingu i wówczas takie spotkania odbywają się raz w tygodniu po 1,5 godziny.
Szkolenia odbywają się w Polsce i w dowolnym miejscu na świecie. Wybór miejsca zależy od życzeń i wymagań klientów. Najczęściej spotykamy się na salach konferencyjnych u klientów biznesowych lub wynajmujemy sale konferencyjne w hotelach lub centrach konferencyjno- biznesowych. Wybór miejsca zależy od budżetu i fantazji zamawiającego.
Szkolenia stacjonarne, zdalne (distance learning) i online różnią się między sobą przede wszystkim formą przekazu treści i sposobem uczestnictwa. Oto główne różnice między tymi rodzajami szkoleń:
Szkolenia Stacjonarne:
- Forma: odbywają się na żywo w określonym miejscu, najczęściej na sali szkoleniowej.
- Uczestnictwo: uczestnicy są fizycznie obecni w danym miejscu.
- Interakcja: bezpośrednia interakcja z trenerem i innymi uczestnikami, możliwość zadawania pytań na miejscu.
- Realizacja: przeważnie realizowane w formie warsztatów, wykładów czy interaktywnych zajęć grupowych.
Szkolenia Zdalne (Distance Learning):
- Forma: odbywają się na żywo, ale uczestnicy łączą się zdalnie poprzez platformy online, takie jak Microsoft Teams, Zoom, Webex itp.
- Uczestnictwo: uczestnicy biorą udział w szkoleniu z dowolnego miejsca, korzystając z komputera lub urządzenia mobilnego.
- Interakcja: istnieje możliwość interakcji w czasie rzeczywistym, komunikacji z trenerem i innymi uczestnikami za pośrednictwem platformy.
- Realizacja: podobnie jak szkolenia stacjonarne, ale z wykorzystaniem technologii do zdalnej komunikacji.
Szkolenia Online:
- Forma: dostępne są w formie nagrań video lub materiałów edukacyjnych udostępnionych na platformie szkoleniowej.
- Uczestnictwo: uczestnicy mają dostęp do materiałów w dowolnym czasie i miejscu, 24/7.
- Interakcja: brak interakcji w czasie rzeczywistym. Uczestnicy korzystają z gotowych materiałów w dogodnym dla siebie czasie.
Realizacja: indywidualne przyswajanie treści, często bez bezpośredniego wsparcia trenera.
Szkolenia zamknięte
Szkolenia zamknięte to dedykowane programy szkoleniowe, opracowywane specjalnie dla określonej grupy uczestników lub klienta biznesowego. Charakteryzują się tym, że uczestnicy pochodzą z jednej organizacji lub są wybrani z zamkniętego grona pracowników w firmie. Programy szkoleń zamkniętych są projektowane z uwzględnieniem konkretnych potrzeb i celów klienta, co pozwala na bardziej precyzyjne dostosowanie treści do specyfiki danej firmy czy grupy zawodowej.
Szkolenia otwarte
Szkolenia otwarte są dostępne dla wszystkich uczestników na rynku otwartych z różnych organizacji. Oferują otwarte rejestracje, co oznacza, że mogą wziąć w nich udział osoby z różnych środowisk zawodowych i różnych firm. Szkolenia otwarte są ogólnodostępne dla zainteresowanych. Uczestnicy szkoleń otwartych mają możliwość wymiany doświadczeń z osobami spoza własnej organizacji i zdobycia szerszej perspektywy na temat omawianych zagadnień. To doskonały sposób na networking i nawiązywanie relacji biznesowych.
Centrum Psychologii Stosowanej oferuje różnorodne szkolenia z kompetencji miękkich, m.in. z zarządzania, sprzedaży, obsługi klienta i zarządzania efektywnością. Szkolenia są dostosowane do indywidualnych potrzeb i oczekiwań naszych klientów. Nasza szczegółowa oferta obejmuje:
PSYCHOLOGIA SPRZEDAŻY – SZKOLENIA DLA HANDLOWCÓW
- Storytelling – jak budować emocje zakupu
- Skuteczna rozmowa handlowa z klientem
- Skuteczne techniki sprzedaży
- Negocjacje handlowe z sieciami handlowymi
- Standardy profesjonalnych negocjacji
- Neuroperswazja w sprzedaży
- Psychologia pozyskiwania nowych klientów
- Skuteczna obsługa reklamacji
- Zarządzanie sobą w czasie i organizacją pracy
- Komunikacja interpersonalna
- Profesjonalna obsługa klienta. TURKUSOWA OBSŁUGA KLIENTA
- Typologia klienta i klucze do skutecznej sprzedaży. PROFILOWANIE KLIENTA
- Budowanie relacji z klientem w dynamicznie zmieniającym się otoczeniu
- Dotarcie do osób decyzyjnych z pominięciem sekretarki
- Stosowanie języka korzyści
- Domknięcie rozmowy handlowej
- Zbijanie obiekcji
ZARZĄDZANIE – SZKOLENIA DLA MENADŻERÓW, KIEROWNIKÓW
- Zarządzanie projektem i zespołem w strukturze macierzowej
- Efektywna komunikacja w biznesie
- Leadership i skuteczne zarządzanie zespołem
- Metody zarządzania w ujęciu różnic pokoleniowych. Baby Boomers, generacja X, Y i Z na rynku pracy
- Skuteczna motywacja pracowników i automotywacja lidera
- Współpraca międzystanowiskowa ze szczególnym uwzględnieniem budowania relacji w zespole
- Efektywna praca zdalna i radzenie sobie z technostresem
- Zarządzanie działem sprzedaży
- Efektywny powrót do pracy po urlopie: jak przełamać bariery i znaleźć motywację
- Skuteczne delegowanie zadań i wydawanie poleceń
SZKOLENIA DLA POWIATOWYCH I WOJEWÓDZKICH URZĘDÓW PRACY
- Nowe technologie i osoby bezrobotne z pokolenia Baby Boomers, generacji X, Y i Z
- Optymalizacja pracy własnej – zarządzanie czasem, organizacja pracy i skuteczny przepływ informacji w firmie
- Radzenie sobie w bardzo trudnych sytuacjach przy obsłudze klienta w UP
- Trening umiejętności Dialogu Motywującego. Szczegółowe metody pracy z osobą bezrobotną w kierunku wydobywania motywacji do zmiany
- Trening umiejętności kierowniczych – nowe trendy zarządzania w administracji
- Wpływ relacji w zespole pracowniczym na jakość obsługi klientów PSZ. Współpraca międzystanowiskowa na rzecz jakości aktywizacji osób bezrobotnych
- Zarządzanie sobą w stresie i zapobieganie wypaleniu zawodowemu
SZKOLENIA DLA OCHRONY ZDROWIA – SZPITALE, KLINIKI, GABINETY PRYWATNE
- Komunikacja interpersonalna w zespołach medycznych
- Baby boomers, generacja x, y i z w placówkach medycznych – metody zarządzania
- Postępowanie z pacjentami roszczeniowymi, konfliktowymi lub wycofanymi
- Skuteczna motywacja pracowników i automotywacja lidera w szpitalu
- Turkusowa Organizacja w zespołach medycznych. Nowe Trendy w Zarządzaniu
- Profesjonalna rejestratorka medyczna
- Prowadzenie dokumentacji medycznej
- Komunikacja medyczna z pacjentem w oparciu o metodę Calgary-Cambridge
- Komunikacja medyczna z pacjentem w duchu Dialogu Motywującego