Centrum Psychologii Stosowanej
NASZE WARTOŚCI
SKUTECZNOŚĆ
Na każdym etapie realizacji projektu dbamy o jakość i skuteczność działań.
Każdy szczegół jest dla nas ważny. Jesteśmy cierpliwi i konsekwentni. Dbamy o własny rozwój, ciągle rozwijamy swoje kwalifikacje. Czerpiemy wiedzę z najlepszych źródeł. Lubimy wyzwania i dążymy zawsze do celu wyznaczonego przez naszych klientów.
RELACJE
Budujemy ciepłe, pełne zrozumienia i uważności relacje. Jesteśmy bardzo blisko potrzeb naszych klientów. Wiemy, że realizacja celów i dobry klimat współpracy sprzyja osiąganiu sukcesów.
Energia powstaje z ruchu. Czasami potrzeba niewiele. Przezwyciężamy bezwład, uruchamiamy entuzjazm, radość i motywację. Odnajdujemy w ludziach to, co najcenniejsze i najlepsze. Wspólnie pomnożymy entuzjazm.
PROFESJONALIZM
Dokładamy wszelkich starań, aby każdy projekt szkoleniowy był przygotowany i zrealizowany w najwyższej jakości. Szkolenia realizujemy zgodnie z najnowszymi trendami edukacyjnymi, treści merytoryczne powstają na bazie sprawdzonych badań naukowych, dobrych praktyk i doświadczenia naszych ekspertów.
Za punkt honoru stawiamy sobie: JAKOŚĆ, SKUTECZNOŚĆ I PROFESJONALIZM.
TRENERZY
Opinie o nas z Google
SZKOLENIA – COACHINGI
Szkolenia dla biznesu, administracji i nie tylko
Centrum Psychologii Stosowanej prowadzi szkolenia otwarte i zamknięte dla biznesu, administracji, ochrony zdrowia, uczelni wyższych i organizacji pożytku publicznego.
Wysokie kompetencje i zaawansowane metody prowadzonych zajęć rekomendowane są przez dr Wojciecha Chmielewskiego, który jest psychologiem, pedagogiem, trenerem i doradcą biznesowym. Pracujemy w oparciu o cykl Kolba a w komunikacji z uczestnikami stosujemy standardy Dialogu Motywującego. Szkolenia realizujemy w formie warsztatów i wykładów angażując uczestników w aktywne formy współpracy. Zawsze korzystamy z najnowszych rozwiązań jakie pojawiają się na rynku szkoleń i edukacji.
Szkolenia otwarte
Na szkoleniu otwartym spotykamy się z uczestnikami wielu firm. Tworzymy wspólnotę różnorodnych osobowości – otwieramy się na wymianę informacji. Współpracujemy, rozwiązujemy problemy, udzielamy wskazówek i inspirujemy do działań.
Szkolenia zamknięte
Każda firma posiada jedyne i specyficzne środowisko, które dokładnie rozpoznajemy aby stworzyć program uwzględniający potrzebę naszych klientów oraz specyfikę branży.
Coaching
Jesteśmy gotowi na bezpośrednią i operacyjną pracę w Twojej firmie. Odpowiemy na Twoje potrzeby i pytania. Wzmocnimy Twoje zasoby i wskażemy właściwy kierunek rozwoju. W każdej chwili będziesz mógł skorzystać z doradztwa i wsparcia.
ZAKRES SZKOLEŃ
Zapewniamy praktyczną i skuteczną wiedzę z następujących obszarów tematycznych:
Psychologia sprzedaży
Uczymy skutecznych technik sprzedaży, wprowadzamy język perswazji do rozmów handlowych, rozwijamy umiejętności telemarketerów i telesprzedawców, pokazujemy jak wspierać sprzedaż poprzez nowoczesne technologie, odkrywamy typologię klienta, pokazujemy jak osiągać sukcesy w negocjacjach i wdrażamy nowe standardy zarządzania działem sprzedaży.
Zarządzanie zasobami ludzkimi
Przekażemy Ci skuteczne narzędzia motywowania pracowników, wzmocnimy synergię Twojego zespołu, pomożemy w rekrutacji, podpowiemy jak zarządzać zmianą, kryzysem, kompetencjami pracowniczymi, zastosujemy coaching indywidualny i odkryjemy sekret skutecznego planowania i realizacji celów. Do Twojej dyspozycji przekazujemy Trening umiejętności kierowniczych – nowe trendy.
Rozwój osobisty – doradztwo
Poszukamy zasobów i mocnych stron, pokażemy drogę do osiągnięcia osobistych i zawodowych sukcesów. Wzmocnimy Cię w procesie wprowadzania zmian. Dodamy Ci energii, optymizmu i wiary w powodzenie. Odciążymy Cię z nadmiernego poczucia obowiązków, poczucia winy, zmęczenia i rozdrażnienia. Rozpoczniesz nowy świadomy etap w życiu. Znowu poczujesz kontrolę nad swoim życiem.
Komunikacja interpersonalna w biznesie
Pracę otrzymuje się w 70 proc. dzięki wiedzy fachowej i umiejętnościom technicznym, a w 30 proc. dzięki zdolnościom społecznym. Traci się ją w 70 proc. z uwagi na brak umiejętności społecznych, a w 30 proc. z powodu braku wiedzy i zdolności technicznych. Szkolenia miękkie z komunikacji interpersonalnej stanowią fundament każdej pracy zespołowej. Wspólnie nauczymy Was, jak budować zdrowe, oparte na współpracy, partnerstwie i dobrym klimacie, zespoły. Przedstawimy metody Dialogu Motywującego, Komunikacji Skoncentrowanej na Rozwiązaniach, FUKO, czy Komunikacji bez Przemocy Rosenberga. Dla wymagających mamy treningi zaawansowane z technik komunikacji, w których staniesz się mistrzem słowa, gestu i budowania dobrego, motywującego klimatu w pracy.
Komunikacja medyczna z pacjentem i w zespołach interdyscyplinarnych
Kontakt z pacjentem wymaga od personelu medycznego doskonałej znajomości ludzkich zachowań, emocji i reakcji na wypowiadane słowa i gesty medyków. Na każdym etapie kontaktu z pacjentem komunikacja medyczna stanowi fundament dobrej relacji terapeutycznej. Z myślą o kadrze medycznej przygotowaliśmy specjalistyczne szkolenie z komunikacji opartej na dowodach naukowych i praktykowanej w wielu specjalistycznych ośrodkach medycznych. Calgary Cambridge to doskonała metoda skierowana do lekarzy, pielęgniarek, ratowników medycznych, położnych, fizjoterapeutów, psychologów i terapeutów.
Komunikacja interpersonalna na co dzień
Rodzice dowiedzą się, jak rozmawiać z dziećmi, małżonkowie ominą rafy konfliktów w małżeństwie, nauczyciele zmotywują uczniów, a szefowie lepiej zrozumieją potrzeby pracowników. W trakcie szkolenia uczestnicy poznają fundamentalne zasady komunikacji bez przemocy, poznają „język żyrafy”, dowiedzą się, jak rozmawiać z kimś, kto się obraża, zamyka w sobie, czy bezsilnie atakuje rozmówcę. Zawsze można porozumieć się, a my pokażemy, jak to zrobić.