Szkolenie – Skuteczne techniki sprzedaży

Jedną z podstawowych form prowadzenia biznesu jest sprzedaż bezpośrednia. Jest to nic innego jak oferowanie produktów oraz usług konsumentom na zasadach indywidualnych kontaktów. Może odbywać się nie tylko w miejscu pracy, ale także w domu klienta oraz w wielu innych miejscach, stanowiąc skuteczną formę sprzedaży poza siecią sklepową. Dzisiaj sukces zawierania transakcji wymaga nie tylko większego zaangażowania od handlowca, ale także doskonałej znajomości technik sprzedażowych.

Techniki sprzedaży w rozmowach handlowych

Jednym z czynników decydujących o coraz popularniejszej sprzedaży bezpośredniej może być znużenie konsumentów dotychczasową reklamą oraz potrzeba kontaktu ze sprzedawcą oferującym doradztwo i pomoc w wyborze produktu lub usługi. Prezentowane szkolenie dla handlowców zostało opracowane w ten sposób, aby uczestnicy w trakcie zajęć mogli dowiedzieć się, jak prowadzić rozmowę handlową w oparciu o budowanie relacji, a także zdobyć umiejętność skutecznego wykorzystywania technik sprzedażowych.

Sprzedaż bezpośrednia szkolenia – do kogo są adresowane zajęcia

Szkolenie z zakresu sprzedaży bezpośredniej zostało przygotowane głównie z myślą o handlowcach, menedżerach sprzedaży, pracownikach obsługi klienta oraz wszystkich osobach  zajmujących się sprzedażą na różnorodnych szczeblach zarządzania. W zajęciach mogą wziąć udział praktycznie wszyscy, którym zależy na doskonaleniu umiejętności sprzedażowych oraz nawiązywaniu i budowaniu trwałych relacji z klientami.

techniki sprzedazy cena

Sprzedaż bezpośrednia

Szkolenia z technik sprzedaży

NAJWAŻNIEJSZE CELE SZKOLENIA

  • Zapoznanie uczestników z najnowszymi skutecznymi technikami sprzedaży,
  • Zwiększenie efektywności w sprzedaży,
  • Wzmocnienie relacji z klientem,
  • Zwiększenie motywacji handlowców w pozyskiwaniu klientów,
  • Zbudowanie wizerunku profesjonalnego handlowca, sprzedawcy.

KOMPETENCJE NABYTE W TRAKCIE SZKOLENIA

Pracownik:

  • Profesjonalnie i skutecznie wykorzystuje techniki sprzedaży w rozmowie handlowej
  • Jest konsekwentny i ambitny w procesie sprzedaży
  • Potrafi dopasować techniki sprzedaży do sytuacji w jakiej znajduje się klient
  • Potrafi obronić warunki umowy jak i cenę
  • Prowadzi rozmowę handlową w oparciu o budowanie relacji i zaufanie klienta
  • Rozwija własne kompetencje

REZULTATY DLA FIRMY

  • Zawarcie korzystniejszych kontraktów z klientami
  • Wzrost sprzedaży
  • Wzrost zadowolonych klientów
  • Szybsze reagowanie na zmiany rynkowe
  • Negocjowanie lepszych cen i warunków umów
  • Wzmocnienie lojalności klienta
  • Wprowadzenie standardów profesjonalnej sprzedaży
  • Efektywniejsza komunikacja z klientem

CZAS REALIZACJI – 2 dni szkoleniowe
MIEJSCE SZKOLENIA – do uzgodnienia
TERMIN SZKOLENIA – do uzgodnienia
CENA SZKOLENIA – zapytaj

PROGRAM SZKOLENIA

MODUŁ I. Wstęp

Podczas pierwszego modułu:

  • przywitamy się;
  • poznamy swoje imiona i swoje projekty;
  • omówimy zasady prowadzenia szkolenia;
  • opowiemy o swoich oczekiwaniach;
  • ustalimy własne cele;
  • zintegrujemy się podczas inspirującego ćwiczenia grupowego.

MODUŁ II. Techniki sprzedaży w rozmowie telefonicznej

W tym module dowiesz się:

  • Jakie są podstawy telemarketingu, telesprzedaży i telefonicznej obsługi klienta;
  • jak mówić aby zainteresować klienta;
  • co mówić aby zawrzeć pozytywną transakcję;
  • dlaczego warto uśmiechać się przez telefon;
  • jak zarazić klienta pozytywnymi emocjami;
  • ile masz czasu na rozmowę telefoniczną z klientem;
  • jak się przygotować do rozmowy;
  • jak wykorzystać psychologię rozmów telefonicznych:
    • postawa,
    • utrzymanie uwagi klienta na rozmowie,
    • budowanie relacji z klientem,
    • budowanie zaufania i profesjonalnego wizerunku,
    • zarządzanie stanami emocjonalnymi klienta,
    • typologia klientów,
    • jak prowadzić rozmowę wychodzącą,
    • jak prowadzić rozmowę przychodzącą,
    • jak realizować rożne cele rozmowy telefonicznej.

MODUŁ III. Scenariusze rozmowy telefonicznej

W tym module dowiesz się:

  • Jak powitać klienta przez telefon;
  • jak zbudować zaufanie i utrzymać uwagę klienta;
  • jak kreować potrzeby klienta;
  • jak mówić o ofercie;
  • jak odpowiadać na zastrzeżenia;
  • jak finalizować transakcję.

MODUŁ IV. Profesjonalna rozmowa handlowa

W tym module dowiesz się:

  • Jak zbudować zaufanie klienta – dlaczego właśnie klient kupi od ciebie…
  • jak rozpoznać potrzeby klienta i wzmocnić jego zainteresowanie;
  • jak przedstawić korzyści oferty;
  • jak prezentować usługę aby zawrzeć transakcję;
  • jak radzić sobie z obiekcjami – jak zamieniać obiekcje na potencjał zakupowy;
  • jak rozmawiać z klientem stosującym technikę pustego portfela;
  • jak rozmawiać z klientem, któremu brakuje czasu;
  • jak poszukać osoby decyzyjnej;
  • jak rozpoznać obiekcje zasadne i niezasadne;
  • jak zamykać rozmowę handlową z radością po obu stronach;
  • jak stosować techniki zamknięcia sprzedaży:
    • technika poprzez przyzwolenie;
    • technika sondująca;
    • technika ograniczonego wyboru;
    • technika zamknięcia poprzez zamówienie/fakturę;
    • technika pewności.

MODUŁ V. Eksperckie techniki sprzedaży

W tym module dowiesz się:

  • Jak stosować Lingwistyczne wzorce wywierania wpływu;
  • jak stosować prowokacje;
  • jak pracować techniką na przyjaciela;
  • jak pracować techniką Colombo;
  • jak pracować techniką naukowca;
  • jak pracować techniką ograniczonego dostępu;
  • jak pracować techniką zaangażowania i konsekwencji;
  • jak pracować techniką twardych negocjacji;
  • jak pracować techniką potencjału zakupowego klienta.

MODUŁ VI. Strategie radzenia w sytuacjach trudnych

W tym module dowiesz się:

  • jak się zmotywować do trudnych wyzwań,
  • dlaczego wyniki sprzedaży wahają się tak znacznie,
  • jak utrzymać sprzedaż na równym poziomie,
  • jaka jest żywotność technik sprzedaży,
  • jak opanować negatywne emocje,
  • jak wzmocnić wiarę w siebie i w swój produkt.

MODUŁ VII. Podsumowanie szkolenia

Na zakończenie:

  • podsumujemy szkolenie,
  • odpowiemy na ostatnie pytania,
  • pogratulujemy uczestnikom i rozdamy certyfikaty,
  • wręczymy nagrody.

DLACZEGO WARTO SZKOLIĆ SIĘ U NAS?

  • Solidna dawka praktycznej wiedzy
  • Miła atmosfera
  • Małe grupy szkoleniowe
  • Bezpośredni kontakt z prowadzącym
  • Elastyczny kalendarz
  • Realizacja w Twoim mieście
  • Wysoki standard sal szkoleniowych
  • Wykwintny catering

Pozostałe szkolenia

Zapraszamy do zapoznania się z pełną ofertą naszych szkoleń z zakresu psychologii sprzedaży:
– Szkolenie – Rozmowa handlowa z klientem
– Szkolenie – Negocjacje handlowe
– Szkolenie – Profesjonalne negocjacje
– Szkolenie – Neuroperswazja w sprzedaży
– Szkolenie – Psychologia pozyskiwania klientów
– Szkolenie – Obsługa reklamacji
– Szkolenie – Zarządzanie sobą w czasie
– Szkolenie – Komunikacja interpersonalna

A także ofertą szkoleń dla handlowców

Interesuje Cię oferta szkoleń z technik sprzedaży? Napisz do nas za pomocą poniższego formularza:

    Wyrażam dobrowolnie i świadomie zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę Centrum Psychologii Stosowanej Wojciech Chmielewski, podanych za pomocą formularza kontaktowego. Informujemy, że Centrum Psychologii Stosowanej Wojciech Chmielewski z siedzibą 16-400 Suwałki, ul. Bydgoska 30, jest administratorem danych osobowych. Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych, poprawiania ich oraz żądania usunięcia. Klikając przycisk "Wyślij" poniżej wyrażacie Państwo zgodę na przetwarzanie Państwa danych zgodnie z polityką prywatności serwisu.