Chcesz wybrać dla swojego zespołu odpowiednie szkolenie? Obsługa klienta to obszar, w którym możesz się wyróżnić!

 

Podstawowym aspektem, który przekłada się na pozytywne doświadczenia użytkowników (ang. customer experience) jest obsługa klienta. Jednym z elementów, które mogą być pomocne przy zwiększaniu zadowolenia z kontaktów z pracownikami działu obsługi klienta będzie ustandaryzowanie prowadzonych rozmów. Nie musi to być rodzaj skryptu, ale np. konkretny sposób reagowania w określonych sytuacjach. Szkolenie z rozmowy handlowej z klientem z pewnością pomoże w zapewnieniu wysokiego standardu obsługi.

 

Jakie zagadnienia będą poruszone podczas szkolenia z rozmowy handlowej z klientem?

Dział obsługi klienta oraz sprzedaży to te sektory, z którymi mają kontakt aktualni oraz potencjalni odbiorcy Twoich produktów lub usług. Z tego właśnie powodu warto cyklicznie inwestować w szkolenie z obsługi klienta – czego możesz spodziewać się podczas naszych warsztatów? W CPS stawiamy na praktykę – zapoznamy Twoją załogę z elementami psychologii i perswazji. Dzięki temu pracownicy poznają taktyki, które pozwolą im np. na:

Szkolenie z obsługi klienta – rezultaty

Dzięki nabytej wiedzy Twoi pracownicy będą mogli od razu zastosować nowe triki w swojej codziennej pracy. Większa motywacja, lepsze wyniki w pracy, satysfakcja klientów z jakości obsługi – to wszystko stanowi przykład korzyści, jakie przyniesie skorzystanie z naszego szkolenia. Chętnie poznamy potrzeby Twojej firmy oraz to, w jaki sposób obecnie działa w niej obsługa klienta. Szkolenia w CPS mogą być dopasowane do indywidualnych potrzeb, co pozwoli jeszcze efektywniej wykorzystać czas przeznaczony na takie spotkanie.

Zainwestuj w lepszą obsługę klienta. Szkolenia w CPS będą strzałem w dziesiątkę!

Jeżeli zależy Ci na tym, aby zwiększyć satysfakcję klientów podczas kontaktów z pracownikami Twojej firmy – warto zainteresować się ofertą edukacyjną w naszym Centrum Psychologii Stosowanej. Za wysoką jakością usług w naszej placówce przemawia ponad 20 lat doświadczenia. Do tej pory zrealizowaliśmy kilkadziesiąt tysięcy godzin szkoleniowych. Z wieloma firmami kontynuujemy naszą współpracę otaczając je indywidualną opieką. Dzięki temu wspieramy je w rozwoju. Powyższe argumenty powinny jednoznacznie stanowić argument świadczący o tym, że skorzystanie ze szkolenia z obsługi klienta pomoże w rozwoju Twojej firmy.