Szkolenie techniki sprzedaży
Szkolenie – techniki sprzedaży to inwestycja dla Twojego zespołu
Rozwijanie dotychczasowych kompetencji wśród zespołu zajmującego się sprzedażą produktów lub usług to jeden z celów kadry managerskiej i zarządzającej. Dotychczasowe doświadczenie oraz przyzwyczajenia i wypracowane metody to oczywiście ogromny kapitał każdego pracownika. Warto jednak pogłębiać dotychczasowe umiejętności np. podczas szkoleń. Techniki sprzedaży to na tyle obszerny temat, że warto chociaż raz na rok organizować szkolenia dla swojego zespołu sprzedaży. Z pewnością skutecznie przeszkolony zespół będzie zmotywowany do nowych wyzwań i zwiększy wolumeny sprzedażowe.
Szkolenie z technik sprzedaży – zaufaj profesjonalistom
W naszym Centrum Psychologii Stosowanej (CPS), możesz liczyć na to, że prowadzeniem szkoleń zajmują się wykwalifikowani trenerzy. Stawiamy na nowoczesne podejście w nauczaniu i przekazujemy jedynie praktyczną wiedzę. Wojciech Chmielewski w trakcie szkoleń prowadzi tzw. symulacje sprzedażowe podczas, których każdy uczestnik może zobaczyć proces rozmownych handlowej, procesu sprzedaży czy negocjacji. W metodach nauczania korzystamy głównie z Dialogu Motywującego, nauki poprzez cykl Kolba i środowiska symulacyjnego odzwierciedlającego naturalne sytuacje rynkowe. Wszystko po to, aby każda chwila spędzona z naszymi specjalistami była naprawdę wartościowa. Oto przykładowa tematyka takich warsztatów:
- skuteczna rozmowa z klientem,
- standardy skutecznych negocjacji,
- psychologia pozyskiwania nowych klientów,
- komunikacja interpersonalna,
- typologia klienta i klucze do skutecznej sprzedaży. PROFILOWANIE KLIENTA,
- profesjonalna obsługa klienta. TURKUSOWA OBSŁUGA KLIENTA,
- budowanie relacji z klientem w dynamicznie zmieniającym się otoczeniu,
- obsługa reklamacji,
- zarządzanie działem sprzedaży.
Powyższe przykłady dowodzą, że szkolenie z technik sprzedaży będzie doskonałą okazją do podniesienia swoich kompetencji!
Techniki sprzedaży szkolenie
Proponowane zajęcia zostały opracowane nie tylko z myślą o handlowcach, ale również menadżerach sprzedaży, pracownikach działu obsługi klienta oraz innych osobach, które podczas swojej codziennej pracy mają do czynienia ze sprzedażą. W efekcie można oczekiwać poprawienia relacji z nowymi lub dotychczasowymi klientami. Efektywniejsza komunikacja, wydajniejsza sprzedaż – to zaledwie ułamek korzyści, które wynikają z uczestnictwa w takich warsztatach prezentujących np. techniki sprzedaży. Szkolenie jest zbudowane według jasno określonej struktury. Takie moduły pozwalają zachować spójny i uporządkowany charakter takiego spotkania, co z pewnością przełoży się na łatwiejsze przyswajanie wiedzy.
Szkolenie sprzedażowe – poznaj nowe techniki
Decydując się na skorzystanie z tej formy nauki możesz w pełni liczyć na to, że wiedza zostanie przeniesiona na praktyczny grunt. W wielu przypadkach uzyskiwanie wysokich wyników sprzedażowych to główna motywacja handlowców. Umożliwienie uczestnictwa w takim szkoleniu z pewnością będzie pomocne przy wdrażaniu nowych praktyk w życie. Podczas takiego spotkania poznasz metody pozwalające np. na skuteczną obsługę reklamacji, praktyczne aspekty związane z neuroperswazją w sprzedaży czy techniki negocjacji z sieciami handlowymi. Różnorodność tematów sprawia, że każdy, kto ma do czynienia ze sprzedażą i obsługą klienta znajdzie coś dla siebie!
Poznaj naszą pełną ofertę szkoleń!